Ubisoft opóźnia swoje największe gry po sukcesie AC: Shadows. Nie dotyczy to jednak Prince of Persia: Piaski Czasu R...
No dlatego opóźnia, bo będą tak samo dobre.
Jak tacy zadowoleni to ile SPRZEDALI kopii gry? Dlaczego nie pokazują tych liczb?
Oni nigdy nie podają liczby sprzedanych kopii swoich gier. Dlaczego mają podać akurat teraz? Kolejny krzykacz, który nie potrafi się pogodzić z tym, że gra osiąga sukces i dorabia jakieś teorie.
Naprawdę świetna gra i drugi najlepszy asasyn. Jeśli inne gry będą tak samo dobre, to warto poczekać.
Gra jest sukcesem poniewaz wychodzi nowa do niej zawartosc i ciagle jest poprawiana. Nikt nie inwestuje w martwa gre. Zwlaszcza Ubi jak gra sie nie sprzedawala to szybciutko kroploweczka byla odcinana. Ja czekam na obiecywane pod koniec maja new game + i ogram Yosuke misje, gdzie byl wybor postaci. No i co czwartek odblokowuje nowe nagrody i rozszyfrowuje te wiadomosci z czasow terazniejszych. Mam nadzieje, ze naprawde wykorzystaja ten ogromny zastrzyk pieniedzy Tencentu i gry AC beda jeszcze lepsze.
Niby Star Wars Outlaws się nie sprzedał a gra jest cały czas poprawiana i rozwijana, niedługo dostanie drugi fabularny dodatek.
Myślę, że Ubi rzadko porzuca gry w które wpakowano tyle czasu i pieniędzy, nawet Skull and Bones jest dalej rozwijane.
Zwlaszcza Ubi jak gra sie nie sprzedawala to szybciutko kroploweczka byla odcinana.
To akurat bzdura. Breakpoint, Skull and Bones temu zdecydowanie przeczą. Co jak co ale Ubi zawsze długo wspiera swoje gry nieważne jak się sprzedawała. Jedyny wyjątek jaki mi przychodzi do głowy to chyba Unity które dostało jeden dodatek i cześć.
Nie wiem jak 64,627 peak na steam pokazuje suckes AAA gry za kilkaset milionów ponad 5 lat w produkcji ale ok.
Dla porównania Expedition 33 miało peak 145,063. Sprzedało 2 miliony kopii tydzień temu. Załóżmy, że 2.5 mln teraz.
No to AC: Shadows sprzedał mniej więcej na Steam połowę z tego czyli 1.25 mln sztuk.
1.25 mln sztuk x $70 minus 30% dla Steam'a, czyli $49 za kopię.
Zakładajmy najoptymistyczniejszy scenariusz że na Xbox i PS też się sprzedało trochę więcej, dajmy im nawet po 2 mln sztuk.
Czyli 5,25 mln x $49 = $257,250,000.00
5 lat developmentu, 2000 pracowników. Jestem pewien że gra kosztowała grubo ponad $350 mln, jak nie więcej bo przecież były przeróbki i jeszcze 3rd party firmy zatrudnione.
Będzie sukces jak do 2026 zaczną osiągać zysk.
No, ale wiekszosc ludzi gra na kliencie Ubi, a nie Steam. Tak samo nie masz danych z uslugi Ubi + . Nie masz danych o sprzedazy MTX w sklepie. Bez danych od firmy to wszystko to sa zgadywanki. Fakty sa takie, ze gra jest dalej wspierana, bedzie miala na 100% kolejne DLC (pierwsze duze jesienia), dodawana tez jest darmowa mini zawartosc (misje dla tego jezuity). Wiem, ze zaraz jakis madry napisze, ze to pewnie wycieli i teraz dorzucaja, ale nie chce mi sie w to wierzyc. Podsumowujac jakby gra sie zle sprzedawala to juz dawno bylaby cisza i nic nowego, ani poprawki by nie wychodzily. Zwlaszcza, ze ta odslona wyszla z naprawde mala iloscia bledow. To jest naprawde dopracowana gra i jakby wszystkie gry tak wychodzily to by byla bajka. Teraz tylko daja lepszy parkour i wiecej zawartosci w grze i korpo by nie marnowalo czasu pracownikow. Zwlaszcza, ze gracze chwala ta odslone za brak problemow pomimo bycia gra z otwartym swiatem + bardzo rozbudowany zostal silnik Anvil.
AC to nie jest gra w którą gra się głównie na Steam, jest jeszcze Epic i przede wszystkim, Ubisoft Connect, ja tylko tam kupuję gry Ubi.
Gra odniosła też sukces na konsolach, głównie na PS5 i była też najlepiej sprzedającą się grą w USA, nie pamiętam tylko czy w marcu czy w kwietniu?
Expedition 33 jest głównie na Steam i na Epicu oraz w XGP, mimo to, Shadows ma cały czas bardzo pozytywne oceny na Steam, więc jakaś część graczy tam gra + kupując grę w UC oszczędziłem prawie 60 zł za punkty.
Dodam też, że gra jest też dobrze zoptymalizowana, chociaż PC LAB twierdzi, że Shadows jest niegrywalne na RTX 4080 w 1080p bez DLSS i FG, ja gram na 4080 w 1440p ze wszystkim na ultra i z DLSS na jakość ( nie da go się całkowicie wyłączyć, tylko zmienić na gorszy TAA ) nie używam FG ponieważ powoduje on błędy graficzne, tylko z DLSS mam 60 - 80 fps w zależności od lokacji a z FG jest 30 - 40 fps więcej.
Po jakim sukcesie to chyba żart, Redakcja pozostaje odklejona od rzeczywistości dla wyświetleń i kasy może od Ubi. Dajcie sobie spokój z artykułami nikomu się to nie opłaca ani wam ani nam.
Super. Przy Shadows czuć, że dopracowali grę na premierę. Nie to co CDPRed przy żenującej premierze CP2077.
To, że Tobie nie pójdzie CP na max ustawieniach nie znaczy, że możesz pisać takie dyrdymały
Na PoP'a i tak czeka najwięcej ludzi ze wszystkich istniejących nadchodzących gier Ubi, więc bez znaczenia