Już za kilka dni do gry inZOI trafi nowa zawartość, udoskonalone systemy oraz rozszerzone ustawienia. Jest na co czekać.
Po decyzji o przesunięciu pierwszej dużej aktualizacji inZOI, która pierwotnie była planowana na drugą połowę maja, w końcu doczekaliśmy się konkretów na jej temat. W nowym wydaniu serii Listów Kjuna poznaliśmy m.in. datę premiery łatki.
Reżyser gry zapowiedział, że zmiany trafią do gry już za tydzień – 13 czerwca. Załączył także opis części zmian, których możemy się spodziewać.
Zanim przejdziemy do konkretów, chciałbym jeszcze raz szczerze przeprosić wszystkich twórców, którzy z niecierpliwością czekali na majową aktualizację. W przyszłości dołożymy wszelkich starań, aby udostępniać aktualizacje w odpowiednim czasie. Czerwcowa aktualizacja inZOI zostanie wydana 13 czerwca (piątek) i dokładamy wszelkich starań, aby była to aktualizacja, na którą warto było czekać.
Aktualizacja ta będzie zawierać wcześniej zapowiedziane funkcje modowania (ModKit), kluczowe funkcje znane z road mapy ujawnionej podczas prezentacji, inne nowe rozszerzenia zawartości, ulepszenia systemu oraz poprawki błędów.
Opis nowej zawartości został podzielony na trzy kategorie: systemy rodziny i relacji, usprawienia symulacji, nowe przedmioty i narzędzia. Oto podsumowanie wyróżnionych elementów:
Już naprawdę niewiele dzieli nas od pierwszych namacalnych zmian na drodze inZOI do wyjścia z wczesnego dostępu. To wielka szansa dla twórców młodego symulatora życia na udowodnienie, że przyznany im przez społeczność kredyt zaufania był uzasadniony.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.