Już za kilka dni do gry inZOI trafi nowa zawartość, udoskonalone systemy oraz rozszerzone ustawienia. Jest na co czekać.
 
Po decyzji o przesunięciu pierwszej dużej aktualizacji inZOI, która pierwotnie była planowana na drugą połowę maja, w końcu doczekaliśmy się konkretów na jej temat. W nowym wydaniu serii Listów Kjuna poznaliśmy m.in. datę premiery łatki.
Reżyser gry zapowiedział, że zmiany trafią do gry już za tydzień – 13 czerwca. Załączył także opis części zmian, których możemy się spodziewać.
Zanim przejdziemy do konkretów, chciałbym jeszcze raz szczerze przeprosić wszystkich twórców, którzy z niecierpliwością czekali na majową aktualizację. W przyszłości dołożymy wszelkich starań, aby udostępniać aktualizacje w odpowiednim czasie. Czerwcowa aktualizacja inZOI zostanie wydana 13 czerwca (piątek) i dokładamy wszelkich starań, aby była to aktualizacja, na którą warto było czekać.
Aktualizacja ta będzie zawierać wcześniej zapowiedziane funkcje modowania (ModKit), kluczowe funkcje znane z road mapy ujawnionej podczas prezentacji, inne nowe rozszerzenia zawartości, ulepszenia systemu oraz poprawki błędów.
Opis nowej zawartości został podzielony na trzy kategorie: systemy rodziny i relacji, usprawienia symulacji, nowe przedmioty i narzędzia. Oto podsumowanie wyróżnionych elementów:
Już naprawdę niewiele dzieli nas od pierwszych namacalnych zmian na drodze inZOI do wyjścia z wczesnego dostępu. To wielka szansa dla twórców młodego symulatora życia na udowodnienie, że przyznany im przez społeczność kredyt zaufania był uzasadniony.
Więcej:Premiera PoE: Keepers of the Flame już dziś. Znamy rozmiar patcha i godzinę startu
 
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.