Film Logan: Wolverine miał być pożegnaniem Hugh Jackmana z tytułowym bohaterem, ale aktor powrócił w hicie Deadpool i Wolverine. Jak się okazuje, przed nowym dziełem Marvela z Ryanem Reynoldsem ostrzegano twórcę widowiska z 2017 roku.
Uwaga, test zawiera spoilery związane z filmami Deadpool i Wolverine oraz Logan: Wolverine.
Deadpool i Wolverine to ogromny hit Marvela. Widowisko zarobiło na całym świecie ponad miliard dolarów i spotkało się bardzo dobrym przyjęciem przez fanów MCU. Jak się jednak okazuje, pewne obawy względem filmu i tego, jak jego twórcy podejdą do postaci granej przez Hugh Jackmana, miały osoby z otoczenia Michaela Greena, scenarzysty Logana.
Przypomnijmy, że film z 2017 roku miał stanowić pożegnanie Hugh Jackmana z tytułową postacią, tymczasem Wolverine powrócił w tegorocznym dziele Shawna Levy’ego. O tym, że Michaela Greena ostrzegano przed nową produkcją Marvela, opowiedział w nowym wywiadzie dla IGN sam scenarzysta Logana.
Ludzie ostrzegali mnie wcześniej: „Oh, nie wiesz, jak będziesz się czuł, widząc początek Deadpoola i Wolverine’a”. Mówiłem, że podejrzewam, co tam się może wydarzyć. Ale nie wiedziałem! Nie wiedziałem, że posuną się tak daleko.
Michael Green odnosi się oczywiście do imponującej sekwencji otwierającej film, w której Deadpool za pomocą szkieletu Logana w brutalny sposób morduje agentów TVA przy dźwiękach piosenki „Bye Bye Bye” NSYNC. Scenarzysta ujawnił, jak zapatruje się na ten fragment w kontekście swojego własnego filmu i jego zakończenia.
Nie można brać na poważnie tego, że go wykopali, i że to był naprawdę on. Wydaje się, że niekoniecznie chcieli zmienić zakończenie Logana, raczej borykali się z poczuciem, że nie chcą nakręcić filmu tak dobrego, za jaki uważali Logana, co jest wielkim komplementem. Patrzę na to jak na wyraz uznania.
Wygląda więc na to, że Ryan Reynolds i inni twórcy nowego dzieła Marvela nikogo nie urazili historią zaprezentowaną w widowisku. Udało im się sprytnie podejść do tego, co w produkcji z 2017 roku spotkało bohatera Hugh Jackamana, choć obawy co do powrotu aktora do roli miał sam szef Marvela, Kevin Feige.
Film:Deadpool & Wolverine
premiera: 2024akcjasci-fikomediaprzygodowy
Trzecia część serii przygód wygadanego i cynicznego najemnika o specyficznym poczuciu humoru, który znany jest z kart komiksów Marvela. Ponownie w rolę popularnego antybohatera wciela się Ryan Reynolds, a film jest pierwszym obrazem o Deadpoolu ze stajni Marvel Cinematic Universe.
Film:Logan: Wolverine(Logan)
premiera: 2017akcjadramatsci-fi
W Logan: Wolverine tytułowy superbohat otrzymuje nietypowe zadanie – przewiezienie młodej dziewczyny przez granicę amerykańsko-kanadyjską. Szybko okazuje się, że posiada ona podobne moce co jej opiekun. Logan: Wolverine jest filmem akcji na podstawie komiksów wydawnictwa Marvel, którego reżyserem jest James Mangold (Le Mans '66, 3:10 do Yumy). Jego akcja toczy się w roku 2029. Grupa mutantów znana jako X-Men zostaje rozwiązana po tym, gdy powstają genetycznie zmodyfikowane rośliny zaprojektowane w celu zmniejszenia ich mocy. Jeden z byłych członków rzeczonej drużyny, Logan, znany również jako Wolverine, prowadzi teraz życie jako szofer. Nadużywa alkoholu i opiekuje się schorowanym Charlesem Xavierem (niegdysiejszym potężnym telepatą, Profesorem X), a jego zdolności natychmiastowego leczenia ran powoli przemijają. Pewnego dnia otrzymuje on od nieznajomej kobiety osobliwą misję – przewiezienie pewnej dziewczynki przez granicę amerykańsko-kanadyjską. Szybko okazuje się, że posiada ona podobne moce co jej nowy opiekun, a na domiar złego jest ścigana przez grupę okrutnych naukowców. W produkcji wystąpili m.in. Hugh Jackman (Logan), Patrick Stewart (Charles Xavier), Dafne Keen (Laura), Boyd Holbrook (Pierce), Stephen Merchant, (Caliban), Elizabeth Rodriguez (Gabriela), Krzysztof Soszynski (Mohawk) oraz Richard E. Grant (Dr. Rice). Zdjęcia kręcono w Rio Rancho, Ferriday, Santa Clarita i Los Angeles.
1

Autor: Pamela Jakiel
Redaktorka działu filmowego Gry-Online od kwietnia 2023 roku. Absolwentka filmoznawstwa i MISH Uniwersytetu Jagiellońskiego. Miłośniczka dzieł Romana Polańskiego, Terrence’a Malicka i Alfreda Hitchcocka. Woli gnozę od grozy, dramaty od komedii, Junga od Freuda. Tęskni za elegancją kina klasycznego i wciąż wraca do Bulwaru Zachodzącego Słońca. W muzeach tropi obrazy symbolistów, a świat przemierza gravelem. Uwielbia jamniki.