Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 grudnia 2010, 15:30

autor: Mateusz Kądziołka

Two Worlds II zalicza pierwszy milion

Firma TopWare Interactive z dumą powiadomiła dziś o wielkim sukcesie Two Worlds II. Polski RPG, zbierający pozytywne opinie w zarówno w kraju jak i na świecie, rozszedł się w liczbie ponad miliona egzemplarzy w ciągu trzech tygodni od swojej premiery. Liczby te muszą budzić podziw, gdyż gra oficjalnie nie zadebiutowała jeszcze ani na Wyspach Brytyjskich, ani w USA.

Firma TopWare Interactive powiadomiła dziś o wielkim sukcesie Two Worlds II. Polski RPG, zbierający pozytywne opinie zarówno w kraju jak i na świecie, sprzedał się w liczbie ponad miliona egzemplarzy w ciągu trzech tygodni od dnia premiery. Liczby te muszą budzić podziw, gdyż gra oficjalnie nie zadebiutowała jeszcze ani na Wyspach Brytyjskich, ani w USA.

Two Worlds II zalicza pierwszy milion - ilustracja #1

O niewątpliwym sukcesie możemy dowiedzieć się z oficjalnej notki prasowej udostępnionej przez TopWare. Oprócz danych ze sprzedaży firma opowiedziała o sposobie dystrybucji gry w USA i na Wyspach oraz wyjawiła swoje plany na najbliższą przyszłość.

Przede wszystkim zmieniły się założenia dotyczące współpracy firmy z przedsiębiorstwem South Peak Games, które pierwotnie miało być dystrybutorem w krajach anglojęzycznych. Główne zmiany dotyczą zasad dystrybucji tytułu na Wyspach. Po pierwsze – zajmie się nią bezpośrednio TopWare odciążając tym samym swojego partnera, który ma się w 100% skupić na sprzedaży i promocji gry w Stanach. Po drugie, koncern ma w planach otworzenie oddziału w Wielkiej Brytanii i Irlandii w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.

„Two Worlds II tworzyliśmy głównie z powodów osobistych oraz dlatego, że kochamy to co robimy. Widząc jak świetnie radzi sobie gra jesteśmy podekscytowani tym, czego gracze doświadczą w styczniu” – tak zapowiada premierę w USA i UK dyrektor TopWare James Seaman.

Ten niewątpliwy sukces z pewnością wart jest odnotowania biorąc pod uwagę ograniczony zasięg dotychczasowej dystrybucji. Wiedźmin, również duży polski RPG, potrzebował aż trzech miesięcy by sprzedać się w liczbie 600 tysięcy egzemplarzy, a swój pierwszy milion zaliczył dopiero po roku obecności na półkach sklepowych.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi materiałami na temat gry: