Twitter zmienia podejście do konopi indyjskich

Nieco zmodyfikowano zasady umieszczania reklam na Twitterze. Pod pewnymi obostrzeniami zezwolono na promocje produktów zawierających kanabinol (CBN) pozyskany z konopi indyjskich.

futurebeat.pl

Arkadiusz Strzała

Twitter zmienia podejście do konopi indyjskich, źródło grafiki: Joe Rogan Experience / YouTube.
Twitter zmienia podejście do konopi indyjskich Źródło: Joe Rogan Experience / YouTube.

Twitter w ciekawy sposób modyfikuje swoją politykę reklamową. Oficjalna informacja na blogu serwisu mówi o zezwoleniu na materiały promocyjne firm wytwarzających produkty zawierające wyciągi z konopi indyjskich. Ma to związek z kierunkiem zmian prawa w wielu stanach USA i krajach na świecie (także w Polsce), uwzględniającym bardziej liberalne podejście do tego typu towarów.

Idąc dalej, Twitter pozwala reklamodawcom na promowanie preferencji marki i treści informacyjnych związanych z konopiami indyjskimi dla produktów i usług związanych z CBN, THC oraz konopiami.

Olejki CBN w reklamach na Twitterze

Zapewne dotyczyć to będzie produktów zawierających kanabinol (CBN), w szczególności medycznych lub zdrowotnych. Od teraz możliwe będzie ujrzenie takiej reklamy na Twitterze, być może nawet częściej niż na pozostałych popularnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy TikTok. Media te pozostają na razie przy bardziej restrykcyjnych zasadach reklam.

Przestrzeń związana z konopiami na Twitterze jest zabawna i wciągająca, użytkownicy zaś tweetują o swoich doświadczeniach dotyczących ich zażywania – czy to w celach medycznych, zdrowotnych, czy rekreacyjnych – a także polecają marki, produkty i miejsca sprzedaży detalicznej. Rozmowy odzwierciedlają również kierunek, w którym zmierza obecnie przemysł konopny: reformę legislacyjną/polityczną, rozwój biznesu i wpływ na społeczność.

Już wcześniej Twitter zezwalał na wyświetlanie reklam produktów z CBN niektórym użytkownikom w USA. Zmiana zasad wprowadza więcej swobody w tym zakresie. Oczywiście nadal pozostaje kilka obostrzeń – reklam nie obejrzą użytkownicy poniżej 21. roku życia, a wyświetlać je będą mogły tylko podmioty posiadające licencję sprzedaży na danym obszarze. Dla zainteresowanych – zostało to szczegółowo opisane pod tym linkiem.

Podobało się?

6

Arkadiusz Strzała

Autor: Arkadiusz Strzała

Swoją przygodę z pisaniem zaczynał od własnego bloga i jednego z wczesnych forum (stworzonego jeszcze w technologii WAP). Z wykształcenia jest elektrotechnikiem, posiada zamiłowanie do technologii, konstruowania różnych rzeczy i rzecz jasna – grania w gry komputerowe. Obecnie na GOL-u jest newsmanem i autorem publicystyki, a współpracę z serwisem rozpoczął w kwietniu 2020 roku. Specjalizuje się w tekstach o energetyce i kosmosie. Nie stroni jednak od tematów luźniejszych lub z innych dziedzin. Uwielbia oglądać filmy science fiction i motoryzacyjne vlogi na YouTube. Gry uruchamia głównie na komputerze PC, aczkolwiek posiada krótki staż konsolowy. Preferuje strategie czasu rzeczywistego, FPS-y i wszelkie symulatory.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
11

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl