Twitter zmienia podejście do konopi indyjskich
Nieco zmodyfikowano zasady umieszczania reklam na Twitterze. Pod pewnymi obostrzeniami zezwolono na promocje produktów zawierających kanabinol (CBN) pozyskany z konopi indyjskich.

Twitter w ciekawy sposób modyfikuje swoją politykę reklamową. Oficjalna informacja na blogu serwisu mówi o zezwoleniu na materiały promocyjne firm wytwarzających produkty zawierające wyciągi z konopi indyjskich. Ma to związek z kierunkiem zmian prawa w wielu stanach USA i krajach na świecie (także w Polsce), uwzględniającym bardziej liberalne podejście do tego typu towarów.
Idąc dalej, Twitter pozwala reklamodawcom na promowanie preferencji marki i treści informacyjnych związanych z konopiami indyjskimi dla produktów i usług związanych z CBN, THC oraz konopiami.
Olejki CBN w reklamach na Twitterze
Zapewne dotyczyć to będzie produktów zawierających kanabinol (CBN), w szczególności medycznych lub zdrowotnych. Od teraz możliwe będzie ujrzenie takiej reklamy na Twitterze, być może nawet częściej niż na pozostałych popularnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy TikTok. Media te pozostają na razie przy bardziej restrykcyjnych zasadach reklam.
Przestrzeń związana z konopiami na Twitterze jest zabawna i wciągająca, użytkownicy zaś tweetują o swoich doświadczeniach dotyczących ich zażywania – czy to w celach medycznych, zdrowotnych, czy rekreacyjnych – a także polecają marki, produkty i miejsca sprzedaży detalicznej. Rozmowy odzwierciedlają również kierunek, w którym zmierza obecnie przemysł konopny: reformę legislacyjną/polityczną, rozwój biznesu i wpływ na społeczność.
Już wcześniej Twitter zezwalał na wyświetlanie reklam produktów z CBN niektórym użytkownikom w USA. Zmiana zasad wprowadza więcej swobody w tym zakresie. Oczywiście nadal pozostaje kilka obostrzeń – reklam nie obejrzą użytkownicy poniżej 21. roku życia, a wyświetlać je będą mogły tylko podmioty posiadające licencję sprzedaży na danym obszarze. Dla zainteresowanych – zostało to szczegółowo opisane pod tym linkiem.
Może Cię zainteresować:
- IKEA wprowadzi na rynek czujnik czystości powietrza
- Twitter – Elon Musk ze specjalnymi względami na platformie
Więcej:Wydawca Baldur's Gate 3 krytykuje plany Elona Muska. „Branża nie potrzebuje kolejnego skoku na kasę”