Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lutego 2022, 13:22

autor: Adrian Werner

Total War: Warhammer 3 - pierwszy hotfix za kilka dni

Studio Creative Assembly ogłosiło, że pierwszy hotfix do gry Total War: Warhammer 3 powinien zadebiutować jeszcze w tym tygodniu.

Gra Total War: Warhammer III zaliczyła imponujący debiut, ale pozostawia sporo do życzenia pod względem technicznym. Osoby, którym produkcja sprawia problemy, zainteresować powinna zapowiedź pierwszego hotfixa.

Plany naprawiania Total War: Warhammer III

Pierwsza łatka planowana jest na ten tydzień, ale autorzy ostrzegają, że jej premiera może się opóźnić.

  1. Pierwsza łatka ma naprawić problemy, które pojawiają się w trybie DirectX 12 oraz kłopoty z wydajnością na niektórych procesorach Intela. Hotfix powinien także ulepszyć mutliplayerowe lobby, które obecnie potrafią się tak szybko odświeżać, że trudno wybrać jedno z nich, zanim lista nie zostanie zaktualizowana.
  2. Twórcy mają w planach całą serię takich poprawek, usuwających najważniejsze błędy. Harmonogram ich wydawania zostanie ujawniony wkrótce.
  3. Autorzy rozważają wykorzystanie funkcji beta-testów Steam, dzięki której poprawki wpierw udostępniane byłyby osobom, które są zainteresowane sprawdzeniem ich wczesnych wersji, a dopiero później trafiałyby do wszystkich graczy.

Przypomnijmy, że Total War: Warhammer III zadebiutował w ubiegły czwartek, czyli 17 lutego. Gra dostępna jest wyłącznie na PC.

Produkcja zaliczyła wyśmienity debiut na Steamie. W przypadku tej marki pod względem wyników aktywności lepszym startem mogło się pochwalić tylko Total War: Three Kingdoms.

Nie obyło się jednak bez problemów. Gracze narzekają na wydajność, co częściowo może być skutkiem wykorzystania systemu antypirackiego Denuvo. Ponadto poważne problemy pojawiają się w wersji gry dostępnej w ramach abonamentu Game Pass.

  1. Recenzja gry Total War: Warhammer 3 – wojna się nie zmienia
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej