Dzisiaj ukaże się aktualizacja do Tony Hawk's Pro Skater 1+2, która wprowadzi m.in. sto nowych wyzwań, tryb Solo Tours oraz przedmioty związane z marką Crash Bandicoot.
Tony Hawk's Pro Skater 1+2 otrzyma dzisiaj aktualizację z nową zawartością, wśród której pojawią się elementy związane z serią Crash Bandicoot. Patch ma się ukazać o godzinie 17:00 czasu polskiego na wszystkich platformach sprzętowych.
Łatka wzbogaci grę o kilkanaście nowych przedmiotów związanych z plaformówkowym cyklem, dostępnych w module Create-A-Skater (kreatorze postaci). Wśród nich znajdziemy dziesięć koszulek, trzy czapki oraz deskorolkę.
Patch nie ograniczy się do elementów zainspirowanych cyklem Crash Bandicoot. Wprowadzi również tzw. Solo Tours, pozwalające ponownie rozegrać tryb Tours jednym zawodnikiem, co umożliwi nam maksymalne rozwinięcie jego statystyk. Na początku każdego Solo Tour cele i medale zostaną zresetowane. Nie utracimy jednak postępów wypracowanych w dotychczasowym trybie Tours, gdyż zostaną one przeniesione do tzw. Crew Tours.
Łatka wprowadzi także sto nowych wyzwań, rozsianych po różnych trybach gry. Ich realizacja zostanie nagrodzona dużą liczbą punktów doświadczenia i gotówką. Możemy także spodziewać się modyfikacji multiplayerowych playlist, które mają zapewnić m.in. lepszą losowość parków i wyników w wariantach Jams i Competitive. Autorzy obiecują także zmiany w systemie progresji, które mają ułatwić osiągnięcie 100. poziomu.
Ponadto do gry trafią niestandardowe blaty autorstwa trzech fanów, których prace zostały wybrane w ramach konkursu Create-A-Deck.
Ponadto do sprzedaży trafi dzisiaj tzw. Pakiet Birdman, stworzony we współpracy z fundacją The Skatepark Project (dawniej Tony Hawk Foundation). 100% dochodu netto ze sprzedaży dodatku zostanie przekazanych na budowę publicznych skateparków dla młodzieży w biedniejszych społecznościach. DLC zawierać będzie klasyczne i dodatkowe decki od Birdhouse i Powell-Peralta oraz ekskluzywny nowy deck TSP.
GRYOnline
Gracze
Steam
17

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.