Titanfall 2 - twórcy rezygnują z przepustki sezonowej
Na Twitterze pojawiła się informacja o tym, że nabywszy grę Titanfall 2, gracze nie będą musieli dokupować nowej zawartości. Dodatkowe mapy czy tryby mają być udostępniane nieodpłatnie.
Aleksander Jurek
Pierwszoosobowa strzelanka sci-fi zatytułowana Titanfall 2 zadebiutuje na konsolach i komputerach osobistych już jutro, a tymczasem na oficjalnym twitterze serii pojawiła się informacja, która powinna ucieszyć osoby uważające, że season passy są zmorą współczesnych gier komputerowych. Studio Respawn Entertainment poinformowało, że nabywając najnowszą odsłonę serii, klient nie będzie zmuszony dokupować po premierze dodatkowych map i trybów, a otrzyma nową zawartość nieodpłatnie. Taka decyzja ma sprawić, że gracze nie zostaną między sobą podzieleni.
Brak płatnej zawartości to tylko jeden z dziesięciu powodów, który ma odróżniać Titanfalla 2 od typowych strzelanek. Wśród innych argumentów studio wymienia utrzymanie gry w lżejszym tonie oraz sporą dawkę humoru, odcinając się od często ponurych i mrocznych FPS-ów konkurencji. Nowa odsłona ma być jeszcze szybsza i bardziej dynamiczna niż poprzednia, kampania będzie obfitować w godne zapamiętania postacie, nowe Tytany, a także ma zachęcać interesującą rozrywką wieloosobową. Pełną listę argumentów stojących za nowym Titanfallem znajdziecie tutaj.


Titanfall 2 to kontynuacja sieciowej strzelaniny studia Respawn Entertainment, która ukazała się w 2014 roku na komputerach PC oraz konsolach z rodziny Xbox. Tym razem mamy otrzymać pełnoprawną kampanię fabularną, w której wcielamy się w strzelca ruchu oporu marzącego o zostaniu pilotem. Rozgrywka w Titanfall 2 polega na sterowaniu żołnierzami przyszłości, którzy potrafią wspinać się po budynkach, wykonywać podwójne skoki, a także przyzywać podczas walki potężne roboty bojowe - Tytany.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA / Electronic Arts
- patche i aktualizacje
- Respawn Entertainment
- strzelanki FPP (FPS)
- przepustki sezonowe
- sieciowe strzelanki
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany1196820 Centurion
Dotrzymali słowa, brawa.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend
Takie dzielenie gry na przepustka i nieprzepustka nie ma sensu w grach innych niz Halo, COD czy BF. To sa gry ktore beda graly miliony, no poza BF ;) i zawsze dziwilo mnie wypuszczanie DLC do jakiegos Crysis 2/3 gdzie gra waska grupa ludzi...
misuu Konsul
Ta gra to petarda ! normalnie myślałem że dzisiaj nie wstanę do pracy !
zanonimizowany1093317 Generał
I co, mam ich za to wielbić? Za to że łaskawie zdecydowali się nie dymać w ordynarny sposób graczy?
który trochę przyśpiesza zakup skórek i innych kosmetycznych bajerów.
Mikrotransakcje i przepustki sezonowe w grach B2P to patologia, nie ważne czy są "kosmetyczne".
wwad Generał
"klient nie będzie zmuszony dokupować po premierze dodatkowych map i trybów, a otrzyma nową zawartość nieodpłatnie" - są znane jakieś szczegóły ? czy to slogan marketingowy ? bo jak znam twórców wszelakich to każdy tak mówi a potem z łaską sypną 1 mapkę.