Tryb kooperacji to tylko jedna z nowości, które polskie The Riftbreaker otrzyma w 2024 roku. W planach jest także aktualizacja z wielkimi zmianami oraz DLC.
Polska gra akcji The Riftbreaker otrzyma sporo nowości w 2024 roku. Niezależne szczecińskie studio Exor niedawno ujawniło zawartość zaplanowaną na kolejne 12 miesięcy – czy raczej lata, sądząc po ogromie zmian szykowanych przez zespół. Teraz twórcy opublikowali kolejny wpis, w którym nieco dokładniej omówili nowości w systemie łupów.
The Riftbreaker najlepsze czasy zdaje się mieć za sobą – w ostatnich miesiącach w grze rzadko bawiło się powyżej tysiąca użytkowników Steama naraz (via SteamDB – aczkolwiek trzeba dodać, że produkcję można też sprawdzić na konsolach oraz w usłudze Xbox Game Pass). Niemniej od premiery tytuł był stale rozwijany przez twórców, a 2024 rok ma przynieść sporą rewolucję.
To wszystko wyłożono w pierwszym wpisie poświęconym planom Exor Studios. W najnowszym ogłoszeniu zdradzono szczegóły zmian w systemie łupów (w tym dodanie mniejszych wersji tzw. bioanomalii) oraz pokazano część zawartości szykowanej przez dewelopera.
Oczywiście autorzy będą chcieli pozwolić graczom na przetestowanie tych nowości, nim dodatek i aktualizacja oficjalnie trafią do dystrybucji. Spodziewajcie się więc testów w ramach eksperymentalnych wersji The Riftbreaker na Steamie.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Więcej:Red Dead Redemption jest już dostępne na nowych platformach. Na graczy czeka darmowe ulepszenie
10

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).