filmomaniak.pl Newsroom Filmy Seriale Obsada Netflix HBO Amazon Disney+ TvFilmy
Wiadomość filmy i seriale 15 listopada 2021, 14:00

The Boys naśmiewają się z Disney Plus w najnowszym spocie reklamowym

Zobacz prześmiewczy spot reklamowy Vought+, platformy streamingowej ze świata The Boys, która jest odpowiedzią na Disney+. Twórcy jeszcze raz pokazali, że mają genialne poczucie humoru i potrafią wyczuć, czym zaskarbić sobie sympatię widzów.

Twórcy The Boys nie próżnują podczas przerwy między sezonami i dbają o to, aby nikt nie zapomniał o serialu, który znany jest z parodiowania superbohaterskich produkcji, a w ramach spotów reklamowych z robienia tego samego z całą branżą rozrywkową. Tym razem postanowiono rozprawić się z prawdziwym gigantem, który w ten weekend obchodził swój dzień – z Disney+, którego odpowiednik w świecie The Boys nazwano Vought+.

Podczas gdy platforma, z którą powiązane jest największe filmowe uniwersum superbohaterskie (MCU), obchodziła Disney+ Day, jej odpowiednik ze świata The Boys postanowił świętować Vought+ Day i zareklamować własną platformę, w czym udział wzięła słynna Siódemka, zachęcająca do jak najszybszego subskrybowania. Ci, którzy skorzystaliby ze specjalnej oferty promocyjnej obowiązującej tylko przez bardzo krótki czas, otrzymaliby dostęp do filmów i seriali wyprodukowanych przez Vought Studios, a także superbohaterskich klasyków, zaufanego programu informacyjnego Seven on 7 oraz do kanału sportowego VSPN, rozrywkowo-lifestylowego Entertainment Television, kobiecego VTV i muzycznego Vought Soul.

Spot reklamowy możecie obejrzeć poniżej:

Zdjęcia do trzeciego sezonu The Boys ukończono już we wrześniu, jednak jego data premiery wciąż nie jest znana. Fani prawdopodobnie będą musieli poczekać na produkcję do przyszłego roku.

  1. Moon Knight, She-Hulk i masa innych seriali Marvela – podsumowanie Disney Plus Day 2021
  2. The Boys – zobacz nową bohaterkę 3. sezonu serialu
  3. Spin-off The Boys dostał zielone światło od Amazona; znamy nowe showrunnerki

Edyta Jastrzębska

Edyta Jastrzębska

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kulturoznawstwa. W GRYOnline.pl zaczynała jako jeden z newsmanów w dziale filmowym, obecnie dogląda newsroomu filmowego, gdzie zajmuje się również korektą. Świetnie odnajduje się w tematyce filmowo-serialowej zarówno tej osadzonej w rzeczywistości, jak i w fantastyce. Na bieżąco śledzi branżowe trendy, jednak w wolnym czasie najchętniej sięga po tytuły mniej znane. Z popularnymi zaś ma skomplikowaną relację, przez co do wielu przekonuje się dopiero, gdy szum wokół nich ucichnie. Wieczory uwielbia spędzać nie tylko przy filmach, serialach, książkach oraz grach wideo, ale też przy RPG-ach tekstowych, w których siedzi od kilkunastu lat.

więcej