Testujemy Jagged Alliance: Back in Action na notebooku ASUS K53SV

Testujemy taktycznego RTS-a Jagged Alliance: Back in Action na notebooku ASUS K53SV

Adrian Werner

Komentarze

Jagged Alliance 2 pójdzie bez problemu na każdym współczesnym pececie. Powstaje pytanie, czy remake tej gry, czyli Jagged Alliance: Back in Action również jest dobrą propozycją dla posiadaczy mało imponujących technicznie sprzętów. Sprawdziliśmy więc tytuł ten sprawuje się na słabszym z naszych notebooków.

Po dokładny opis gry odsyłamy do jej testu na notebooku ASUS G74SX.

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    Procesor: Core 2 Due 1,8 GHz
    Pamięć RAM: 2  GB 
    Karta grafiki: Geforce 8800 512 MB
    System operacyjny: 
Windows XP/Vista/7 

REKOMENDOWANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    Procesor:
  i5 2,4 GHz
    Pamięć RAM:
 4 GB
    Karta grafiki:
 Geforce 460 768 MB
    System operacyjny:
 Windows XP/Vista/7 

Jak widać, wymagania nie są małe, zwłaszcza jak na grę turową, która nie szokuje jakością grafiki. Wykorzystany przez nas w teście notebook ASUS K53SV ma procesor Intel Core i5-2410M, 4 GB pamięci RAM oraz kartę grafiki GeForce GT 540M (dokładny opis specyfikacji notebooka znajdziedzie w oddzielnej sekcji naszej strony).

.

Ustawienia średnie, rozdzielczość 1366 x 768

Zacząłem tradycyjnie od ustawień średnich. ASUS K53SV nie miał z nimi najmniejszych problemów. Przez większość czasu silnik wyświetlał 60-61 klatek na sekundę (czyli maksimum na jakie pozwolili twórcy) i nie zdarzały się spadki poniżej poziomu 53 FPS-ów.

.

Ustawienia wysokie, rozdzielczość 1366 x 768

Po włączeniu ustawień wysokich ze sporym zaskoczeniem odkryłem, że nie nastąpił żaden wyraźny spadek wydajności. Gra wciąż dzielnie trzymała średnio 60 FPS-ów, z jedynie okazjonalnymi i bardzo drobnymi spadkami poniżej 50 klatek na sekundę.

.

Podsumowanie

Patrząc po oficjalnych wymaganiach sprzętowych spodziewałem się, że Jagged Alliance: Back in Action będzie bardzo żarłoczny na moc obliczeniową. W rzeczywistości jest jednak inaczej. ASUS K53SV żadnym tytanem mocy nie jest, a mimo to nie miał najmniejszych trudności z dostarczeniem pełnej płynności nawet po włączeniu ustawień maksymalnych.

W galerii podpiętej pod ten test wgrałem dla Was obrazek ilustrujący różnice pomiędzy opcjami normalnymi i wysokimi, czy jedynymi dostępnymi ustawieniami graficznymi.

Jagged Alliance: Back in Action

Jagged Alliance: Back in Action

PC
Data wydania: 9 lutego 2012
Jagged Alliance: Back in Action - Encyklopedia Gier
7.0

GRYOnline

6.4

Gracze

7.3

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Nowy iPad z lepszym wyświetlaczem i czterordzeniowym procesorem graficznym

Następny
Nowy iPad z lepszym wyświetlaczem i czterordzeniowym procesorem graficznym

Aktualizacja polskiego PS Store (Trine 2, Unit 13, wyprzedaż gier THQ)

Poprzedni
Aktualizacja polskiego PS Store (Trine 2, Unit 13, wyprzedaż gier THQ)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl