Firma Reef Entertainment zaczęła teasować nowy projekt. Wiele wskazuje na to, że w przyszłym tygodniu zapowiedziana zostanie gra Terminator: Resistance 2 lub dodatek do pierwszej części.
Wiele wskazuje na to, że w produkcji może znajdować się kontynuacja Terminatora: Resistance, czyli FPS-a polskiego studia Teyon, który był jedną z najmilszych niespodzianek 2019 roku.
Będąca wydawcą gry firma Reef Entertainment opublikowała na swoim koncie na Twitterze teaser zawierający wiadomość od Johna Connora, czyli postaci dobrze znanej fanom cyklu. Wysyła on w niej członków ruchu oporu do zbadania doniesień o zaginionych mieszkańcach placówki Northridge.

Więcej informacji mamy otrzymać w przyszłym tygodniu. Wydaje się więc, że za kilka dni Reef Entertainment zapowie DLC do Terminatora: Resistance lub nową grę z serii.
Trudno ocenić, która z tych opcji jest bardziej prawdopodobna. Gra ma już ponad dwa lata, więc nowy dodatek do niej byłby dosyć zaskakujący. Z drugie strony studio Teyon jest obecnie zajęte pracami nad RoboCopem: Rogue City i nie wiemy, czy zespół ma moce przerobowe, aby równolegle tworzyć sequel Terminatora. Do tego w tym roku ukazała się odświeżona wersja Resistance na PlayStation 5, więc twórcy mogą chcieć wykorzystać odnowione zainteresowanie produkcją do wypuszczenia rozszerzenia. Oczywiście, równie dobrze może to być coś zupełnie nowego, np. mobilna gra korzystająca z tej marki.
Niezależnie od tego, co ostatecznie zostanie zapowiedziane, perspektywa kontynuacji historii z Terminatora: Resistance jest atrakcyjna. Przed premierą nikt nie spodziewał się niczego dobrego po tej produkcji, zwłaszcza że odpowiadali za nią twórcy fatalnego Rambo: The Video Game. Dostaliśmy jednak zaskakująco solidnego FPS-a, który świetnie odtwarzał klimat marki. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że ta strzelanka jest najlepszą rzeczą, jaką fani Terminatora otrzymali od ładnych kilkunastu lat.
Więcej:Polska rewolucja, która zakończyła się fiaskiem. Chrome 2 miał odświeżyć gatunek FPS
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
39

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.