Tak mocno stawia na fabułę, że zapomina o zadaniach pobocznych. Premiera intrygującej gry fantasy, która nie powinna już odstraszać ślamazarnymi walkami
o, gra wygląda ciekawie. Jeżeli fabuła będzie rzeczywiście świetna to gierka może być świetna.
No to będzie testowane co to za god of war im wyszedł, wygląda nieźle na zwiastunach
Combat wyglada do bolu generycznie, UI to paski narysowane w paincie i rownie generyczne romby prosto ze "szkoly robienia gier video dla opornych. Lekcja 1 - nowoczesne UI".
Zaznaczam ze obejrzalem tylko ten combat showcase ale wiecje polotu widzialem w tej gierce z denerwujaca dziewczyna z rekawica niz tutaj. A vibe podobny.
Wyglada na zrobiony wg schematu i od linijki action slasher, o ktorym zapomnisz 20 minut po jego ukonczeniu (a moze i przed ukonczeniem).
Artykuł typowo zrobiony pod clickbait no tak wszystko jasne tylko oni nawet jszcz tej gry nie zaczeli nawet nie ma nazwy , po co dal w artykule komiks american caper ktory nic nie ma wspolnego z ta gra artkul zrobiony kompletnie z dupy
Banishers 2 i bardzo fajnie. Banishers miało świetną fabułę i klimat oby tutaj było podobnie.
Gra pod względem fabuły może być dobra. Ale jak patrzę na oprawę, interfejs, wrogów czy walkę to myślałem już, że to jakieś DLC z Freyą do ostatniego God of War. Inspirowali się i to aż mam wrażenie za bardzo.
W minimalnych jest RX580 z GTX1080
a w zalecanych RX5700
Co ktoś podaje wymagania to zawsze są z dupy jakim czarem podobno wydajnościowo GTX1080 do RX 5700 jest zestawiona w minimalnych wraz z Rx580.
Kiedyś jak będziecie robić wywiad z tymi co robią gry zadajecie im pytanie jakich cudów używają że takie fikołki są w wymaganiach.
Chcę się pośmiać z ich wytłumaczenia bo to nie pierwsza taka sytuacja.
Żeński "God of War" z bratem niedorajdą, bo facet nie może być też silny, skoro femina już jest.
UI i walka są tak generyczne jak ten cały Unreal Engine, do tego oczywiście schrzaniona optymalizacja.
558 graczy w peaku, potężny hit.