Gracze znaleźli ciekawy sekret w Dying Light 2. To pokój stylizowany na studio twórców, będący podziękowaniem dla fanów.
Sekrety i tajemne pokoje w grach zazwyczaj nie pozostają zbyt długo ukryte. Tak też było w przypadku Dying Light 2 – zaledwie kilka godzin po premierze odkryta została specjalna lokacja.
Użytkownik xGarbett pochwalił się na Twitterze swoim znaleziskiem. To pokój mający reprezentować biuro studia Techland. Możemy tam znaleźć stanowiska pracy, przestrzeń wspólną z telewizorem, kanapami i stołem oraz masę easter eggów.

Ściany ozdobione są plakatami innych gier studia, takich jak Call of Juarez, Nikita: Tajemnica Skarbu Piratów czy Crime Cities. Nie zabrakło też figurek, naklejek i rysunków na ścianach, również tych z wizerunkami pracowników Techlandu.

W tym miejscu odnajdziemy również list, burzący czwartą ścianę, w którym twórcy zwracają się bezpośrednio do gracza.
Dziękujemy Ci za dotarcie do tego miejsca. Dziękujemy za Twój czas.
Wymagało to od nas dużo czasu i wytrwałości, by znaleźć się w tym miejscu, ale dało nam to dużo wiedzy i szczęścia.
Były momenty pełne wątpliwości, lecz też te dające siłę. Siłę pochodzącą od ludzi, którzy włożyli w to swoje serca i dusze.
Jesteśmy Ci bardzo wdzięczni.
Mamy nadzieję, że dobrze się bawisz.

Gracze doceniają taki gest ze strony twórców i chcą dowiedzieć się, jak znaleźć ukrytą lokację, unikając przy tym spoilerów. Na ten moment autor tweeta zachowuje tajemnicę dla siebie, dając innym szansę na samodzielne odkrycie sekretu.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
30

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.