Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

SuperData - newsy i ciekawostki (2)

Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące
Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące

Adrian Werner, 13 lipca 2017, 09:55

Analitycy z grupy SuperData Research opublikowali raport, w którym przewidują, że sprzedaż cyfrowej wersji Destiny 2 na PC przekroczy 3 mln egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech miesięcy od premiery. Z edycjami konsolowymi wynik w dystrybucji cyfrowej ma podskoczyć do 4-5 milionów.

Cyfrowa dystrybucja w maju - League of Legends, FIFA 17 i Clash Royale grami z największymi przychodami
Cyfrowa dystrybucja w maju - League of Legends, FIFA 17 i Clash Royale grami z największymi przychodami

Kamil Zwijacz, 24 czerwca 2017, 11:05

Firma SuperData opublikowała raport za maj bieżącego roku, dotyczący rynku cyfrowej dystrybucji. Największe przychody generowały gry League of Legends na PC, FIFA 17 na konsolach i Clash Royale na urządzeniach mobilnych.

Nintendo Switch - w pierwszym tygodniu sprzedano 1,5 miliona sztuk konsoli
Nintendo Switch - w pierwszym tygodniu sprzedano 1,5 miliona sztuk konsoli

Miłosz Szubert, 14 marca 2017, 12:37

Informacji na temat Nintendo Switch ciąg dalszy. Według danych firmy SuperData Research, w pierwszym tygodniu od premiery sprzedano 1,5 miliona sztuk najnowszej konsoli japońskiego giganta. Aż 9 na 10 kupujących zaopatrzyło się również w The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

W 2016 r. urządzenia VR rozeszły się w 6,3 mln egzemplarzy
W 2016 r. urządzenia VR rozeszły się w 6,3 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 2 lutego 2017, 12:10

Analitycy z firmy Super Data opublikowali raport z wynikami rynku urządzeń do wirtualnej rzeczywistości za zeszły rok. Wynika z niego, że największą popularnością cieszy się Samsung Gear VR. Na drugim miejscu znalazło się PlayStation VR.

PlayStation 4 i Xbox One najszybciej sprzedającymi się konsolami ze swoich rodzin
PlayStation 4 i Xbox One najszybciej sprzedającymi się konsolami ze swoich rodzin

Adrian Werner, 22 stycznia 2017, 11:46

Fani konsol mają powody do zadowolenia. Według danych firmy SuperData, PlayStation 4 jest najszybciej sprzedającą się platformą firmy Sony. Podobnie jest w przypadku Xboksa One.

Sprzedano 26 milionów konsol Xbox One i dwa razy więcej PlayStation 4
Sprzedano 26 milionów konsol Xbox One i dwa razy więcej PlayStation 4

Michał Kułakowski, 18 stycznia 2017, 19:50

Według raportu analitycznej firmy SuperData, od czasu premiery w 2013 roku Microsoft sprzedał na całym świecie 26 milionów konsol Xbox One. Ten sam tekst wskazuje na to, że PlayStation 4 trafiło do blisko 55 milionów konsumentów.

Wyniki cyfrowego rynku gier w 2016 r. - dominacja produkcji mobilnych i pecetowych
Wyniki cyfrowego rynku gier w 2016 r. - dominacja produkcji mobilnych i pecetowych

Adrian Werner, 22 grudnia 2016, 11:50

Firma SuperData Research opublikowała podsumowanie wyników cyfrowej części rynku gier za jedenaście pierwszych miesięcy tego roku. Największe przychody dały produkcje mobilne, a tuż za nimi znalazły się tytuły pecetowe. Poznaliśmy również dane o sprzedaży urządzeń do wirtualnej rzeczywistości.

Sprzedaż PlayStation VR poniżej oczekiwań - wstępny raport SuperData
Sprzedaż PlayStation VR poniżej oczekiwań - wstępny raport SuperData

Jakub Błażewicz, 30 listopada 2016, 12:30

Grupa analityczna SuperData podzieliła się wstępnymi informacjami na temat amerykańskiego rynku gier w okresie świątecznym. Rynek rzeczywistości wirtualnej miał okazać się największym przegranym, wskutek czego firma zdecydowała się na obniżenie przewidywanej sprzedaży gogli PlayStation VR w 2016 roku z 2,6 miliona do zaledwie 750 tysięcy egzemplarzy. Raport mówi też o sukcesie Nintendo.

Raport SuperData za wrzesień - League of Legends, Destiny oraz Pokemon GO rządzą i dzielą
Raport SuperData za wrzesień - League of Legends, Destiny oraz Pokemon GO rządzą i dzielą

Adrian Werner, 28 października 2016, 13:00

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za wrzesień tego roku. Na pecetach wygrało League of Legends, na konsolach Destiny, a rynek mobilny zdominowało Pokemon GO.

League of Legends ma przynieść w tym roku prawie 1,8 mld dolarów
League of Legends ma przynieść w tym roku prawie 1,8 mld dolarów

Adrian Werner, 20 października 2016, 11:20

Według analityków przychody z najpopularniejszej gry MOBA, czyli League of Legends, wyniosą w tym roku prawie 1,8 miliarda dolarów, czyli o ponad 125 milionów więcej niż w ubiegłym roku. Podzielono się też ciekawymi danymi na temat e-sportu.

Raport SuperData za lipiec - udany miesiąc dla Activision Blizzard oraz Pokemonów
Raport SuperData za lipiec - udany miesiąc dla Activision Blizzard oraz Pokemonów

Jakub Błażewicz, 25 sierpnia 2016, 15:35

Grupa analityczna SuperData opublikowała najnowszy raport dotyczący dystrybucji cyfrowej gier wideo. Wysokie pozycje ponownie zajęły Overwatch oraz Call of Duty: Black Ops III, jednak największym zwycięzcą okazało się Pokemon GO. Na tronach w poszczególnych kategoriach nie zabrakło także, jak zwykle, World of Warcraft i League of Legends.

Dystrybucja cyfrowa w maju - bardzo dobry wynik Overwatch
Dystrybucja cyfrowa w maju - bardzo dobry wynik Overwatch

Jakub Błażewicz, 24 czerwca 2016, 10:50

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący dystrybucji cyfrowej w maju. Największym zwycięzcą (na PC) okazało się Overwatch, które przyniosło 269 milionów dolarów przychodu. W innych kategoriach prym wiodły Uncharted 4 (konsole), World of Warcraft (płatne MMO), League of Legends (free-to-play) i Monster Strike (mobilne).

PC-towy rynek gier sieciowych osiągnie w tym roku wartość 19,8 mld dolarów
PC-towy rynek gier sieciowych osiągnie w tym roku wartość 19,8 mld dolarów

Kamil Zwijacz, 10 czerwca 2016, 10:56

Firma SuperData poinformowała w najnowszym raporcie, że wartość PC-towego rynku gier sieciowych (płatnych i free-to-play) w tym roku zbliży się do 20 miliardów dolarów, z czego za 1,8 miliarda dolarów obrotu odpowiadać będzie tylko jedna produkcja - League of Legends.

Dystrybucja cyfrowa w marcu - doskonałe wyniki Tom Clancy's The Division
Dystrybucja cyfrowa w marcu - doskonałe wyniki Tom Clancy's The Division

Adrian Werner, 29 kwietnia 2016, 11:11

Firma SuperData opublikowała raport dotyczący popularności gier wideo w cyfrowej dystrybucji w marcu bieżącego roku. Dowiedzieliśmy się m.in., że bardzo dobry wynik na pecetach i konsolach zanotowało Tom Clancy’s The Division. Ponadto triumfy święciły League of Legends (free-to-play), World of Warcraft (MMO) oraz Clash of Clans (mobilne).

Dystrybucja cyfrowa w styczniu - dobre wyniki Rise of the Tomb Raider na PC
Dystrybucja cyfrowa w styczniu - dobre wyniki Rise of the Tomb Raider na PC

Kamil Zwijacz, 26 lutego 2016, 10:31

Firma SuperData opublikowała raport dotyczący popularności gier wideo w cyfrowej dystrybucji w styczniu bieżącego roku. Dowiedzieliśmy się m.in., że bardzo dobry wynik zanotowało PC-towe Rise of the Tomb Raider, ponadto triumfy święcą StarCraft II (PC), League of Legends (free-to-play), World of Warcraft (MMO), Call of Duty: Black Ops III (konsole) i Clash of Clans (mobilne).

Cyfrowa dystrybucja w październiku - rynek wart 5,5 mld dolarów; Fallout 4 ze 100 mln dolarów przychodu
Cyfrowa dystrybucja w październiku - rynek wart 5,5 mld dolarów; Fallout 4 ze 100 mln dolarów przychodu

Kamil Zwijacz, 25 listopada 2015, 12:09

Firma SuperData opublikowała kolejny raport dotyczący rynku cyfrowej dystrybucji. Okazało się, że w październiku wart był on 5,5 miliarda dolarów, a Fallout 4 wygenerował w pierwszych dniach sprzedaży 100 milionów dolarów, z czego większość na PC-tach.

Wartość cyfrowej sprzedaży gier wyniosła we wrześniu 5,4 mld USD
Wartość cyfrowej sprzedaży gier wyniosła we wrześniu 5,4 mld USD

Krzysztof Nieradko, 23 października 2015, 13:50

Serwis analityczny SuperData opublikował interesujące informacje dotyczące kondycji rynku cyfrowej dystrybucji gier na świecie we wrześniu tego roku. Okazuje się, że wartość sprzedanych gier za pośrednictwem sieci wyniosła w zeszłym miesiącu 5,4 miliarda dolarów, czyli o 11 procent więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim.

Hearthstone: Heroes of Warcraft generuje 20 mln USD miesięcznie
Hearthstone: Heroes of Warcraft generuje 20 mln USD miesięcznie

Kamil Zwijacz, 12 sierpnia 2015, 09:26

Karcianka Hearthstone: Heroes of Warcraft może i nie jest najbardziej dochodową grą wykorzystującą system free-to-play, ale w swoim gatunku obecnie nie ma sobie równych. Z najnowszych danych wynika, że tytuł generuje około 20 milionów dolarów przychodu miesięczne.

Fallout Shelter zarobiło 5,1 mln dolarów w dwa tygodnie
Fallout Shelter zarobiło 5,1 mln dolarów w dwa tygodnie

Krzysztof Nieradko, 17 lipca 2015, 10:32

Serwis SuperData opublikował interesujące informacje na temat rynku cyfrowej sprzedaży w Stanach Zjednoczonych w czerwcu tego roku. Okres ten okazał się niewątpliwie bardzo lukratywny dla Bethesdy Softworks, chociażby ze względu na mobilne Fallout Shelter, które zarobiło ponad 5 milionów dolarów w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

GTA V tylko w styczniu przyniosło ponad 31 milionów dolarów w cyfrowej dystrybucji na konsolach
GTA V tylko w styczniu przyniosło ponad 31 milionów dolarów w cyfrowej dystrybucji na konsolach

Michał Kułakowski, 27 lutego 2015, 19:44

Firma badawcza SuperData przedstawiła informacje o przychodach osiąganych przez najpopularniejsze tytuły w dystrybucji cyfrowej na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4. Gracze rzadko mają okazję dowiedzieć się jakie sumy przynoszą swoim producentom w tej formie sprzedaży gry, takie jak Grand Theft Auto V, które wedle przedstawionych danych tylko w styczniu tego roku zarobiło 31,8 milionów dolarów.

Popularność dystrybucji cyfrowej w Europie Wschodniej – Polska na trzecim miejscu
Popularność dystrybucji cyfrowej w Europie Wschodniej – Polska na trzecim miejscu

Łukasz Szliselman, 6 listopada 2014, 11:51

Według raportu Eastern Europe Digital Games Market 2014 Polska jest trzecim największym rynkiem dystrybucji cyfrowej gier w Europie Wschodniej. Jak się okazuje, Polacy najczęściej grają na PC oraz urządzeniach mobilnych.

Raport na temat dystrybucji cyfrowej i gier MMO opartych na płatnej subskrypcji
Raport na temat dystrybucji cyfrowej i gier MMO opartych na płatnej subskrypcji

Krzysztof Mysiak, 18 lipca 2014, 13:09

Firma SuperData Research opublikowała raport na temat amerykańskiego rynku dystrybucji cyfrowej za czerwiec 2014 roku. Przy okazji podsumowała też globalną sytuację wśród gier MMO opartych na płatnej subskrypcji (ze szczególnym uwzględnieniem wydanych niedawno The Elder Scrolls Online i WildStar).

Gry free-to-play - użytkownicy World of Tanks wydają najwięcej pieniędzy na zabawę
Gry free-to-play - użytkownicy World of Tanks wydają najwięcej pieniędzy na zabawę

Kamil Zwijacz, 10 kwietnia 2014, 13:08

Specjalizująca się w analizowaniu rynku gier MMO free-to-play firma SuperData opublikowała wyniki badań dotyczących ilości pieniędzy wydawanych średnio przez jednego gracza w najpopularniejszych tego typu produkcjach. Okazało się, że najbardziej hojnymi użytkownikami są "czołgiści" z World of Tanks, a najmniejsze sumy wydają miłośnicy gatunku MOBA.

W 2013 roku ponad 71 mln osób oglądało zmagania e-sportowe
W 2013 roku ponad 71 mln osób oglądało zmagania e-sportowe

Kamil Zwijacz, 4 kwietnia 2014, 14:38

Firma SuperData, specjalizująca się w analizowaniu rynku cyfrowej dystrybucji i gier free-to-play, opublikowała raport za 2013 rok, dotyczący oglądalności rozgrywek e-sportowych. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że ta forma rozrywki cieszy się coraz większą popularnością, notując w zeszłym roku 71,5 mln widzów na całym świecie.

Podsumowanie dystrybucji cyfrowej w 2013 roku w USA - pecety wzmacniają swoją pozycję
Podsumowanie dystrybucji cyfrowej w 2013 roku w USA - pecety wzmacniają swoją pozycję

Krzysztof Mysiak, 17 stycznia 2014, 14:31

Firma SuperData opublikowała raport podsumowujący ubiegły rok pod kątem dystrybucji cyfrowej w Stanach Zjednoczonych. Wynika z niego, że owa forma sprzedaży zanotowała 11-procentowy skok w górę względem 2012 roku, przynosząc 11,7 miliarda dolarów przychodu. Spory udział miały w tym komputery PC.