Adrian Chmielarz, czyli znany polski twórca gier pracujący obecnie w studiu The Astronauts, postanowił skomentować sprawę crunchu w studiu CD Projekt RED. Między innymi skrytykował on ludzi, którym zbyt łatwo przychodzi krytyka twórców Wiedźmina i Cyberpunka. Swoją opinię wyrazili także Marcin Przybyłowicz i Łukasz Szczepankowski.
gry
Miłosz Szubert
5 października 2020 14:50
Studio CD Projekt RED świętuje 5. rocznicę wydania gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Z tej okazji kompozytor Marcin Przybyłowicz przygotował specjalny filmik dla fanów.
gry
Jakub Błażewicz
19 maja 2020 19:53
Marcin Przybyłowicz opublikował motyw przewodni ze ścieżki dźwiękowej do rozszerzenia Wiedźmin 3: Krew i wino. Utwór jest dostępny w dwóch wersjach: z polskim i angielskim wokalem.
gry
Łukasz Szliselman
20 maja 2016 11:10
Marcin Przybyłowicz, kompozytor muzyki do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, skomponuje też ścieżkę dźwiękową kolejnej produkcji studia CD Projekt RED – Cyberpunka 2077.
gry
Michał Jodłowski
24 lutego 2016 10:50
Marcin Przybyłowicz, jeden z autorów soundtracku do Wiedźmina 3, opublikował w serwisie YouTube główny motyw z dodatku Serca z Kamienia. Oprócz tego da tam się odsłuchać fragmenty sesji nagraniowych do ścieżki dźwiękowej z rozszerzenia.
gry
Łukasz Szliselman
2 października 2015 10:19
Polskie studia IMGN.PRO i Fool’s Theory poinformowały, że Marcin Przybyłowicz – reżyser dźwięku i kompozytor muzyki w Wiedźminie 3 – stworzy kompletną ścieżkę dźwiękową gry Seven, będącej ich wspólnym projektem.
gry
Michał Jodłowski
30 września 2015 12:10
Serwis gamemusic.pl przeprowadził wywiad z Marcinem Przybyłowiczem – głównym kompozytorem ścieżki dźwiękowej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. W materiale pojawia się także projektant dźwięku, Paweł Daudzward, który opowiada o tworzeniu pozostałej części oprawy audio.
gry
Michał Jodłowski
22 sierpnia 2014 15:05
Na prośbę Marcina Przybyłowicza, jednego z kompozytorów pracujących nad muzyką do gry o Powstaniu Warszawskim - Uprising44, prostujemy nieścisłości, które pojawiły się w poniedziałkowej informacji dotyczącej ścieżki dźwiękowej.
gry
Aleksander Kaczmarek
9 lutego 2012 10:32