Garry Newman ze studia Facepunch ogłosił, że dogadał się z firmą Valve i fanowskie projekty tworzone w S&Box będą mogły być sprzedawane na Steamie. W ten sposób ambitni twórcy uzyskają w praktyce możliwość tworzenia własnych gier na silniku Source 2.
gry
Adrian Werner
6 lutego 2025 12:33
Po zeszłorocznej aferze z Unity twórca Garry's Mod nie zamierza wracać do tego silnika i przyszłe projekty oprze na innej technologii.
gry
Adrian Werner
6 sierpnia 2024 13:27
Rust 2 powstanie, ale nie na silniku Unity – założyciel Facepunch Studios skrytykował działania firmy stojącej za tą technologią i zapowiedział rezygnację z jej usług. Nie krył przy tym gniewu wywołanego zapowiedzianymi ostatnio zmianami w naliczaniu opłat za użycie silnika.
gry
Krzysztof Kałuziński
16 września 2023 15:47
Garry Newman – deweloper znany ze stworzenia modyfikacji do Half-Life 2 pod tytułem Garry’s Mod, która następnie została wydana jako samodzielny produkt – zapowiedział, że pracuje nad nową wersją swojej produkcji.
gry
Bartosz Świątek
30 marca 2020 09:40
Studio Facepunch jakiś czas temu ujawniło, że powstanie kontynuacja gry Garry’s Mod. Deweloper właśnie zapowiedział projekt o nazwie S&box, który wydaje się być drugą odsłoną wspomnianej produkcji.
gry
Kamil Zwijacz
5 września 2017 13:38
Garry Newman, założyciel studia Facepunch, w rozmowie z serwisem PCGamesN poinformował o planowanym sequelu popularnego Garry's Mod. Od obecnej wersji ma go odróżniać m.in. wykorzystanie nowinek związanych z rzeczywistością wirtualną.
gry
Jakub Błażewicz
10 września 2015 10:47
Garry Newman, twórca Garry’s Mod, a także Dean Hall, odpowiedzialny za DayZ, zabrali głos w sprawie wprowadzenia możliwości pobierania pieniędzy za tworzone mody, które udostępniane są w usłudze Steam Workshop. Pomimo wad, nowy pomysł Valve jest dobrym posunięciem, który może wyjść wszystkim na dobre.
gry
Kamil Zwijacz
25 kwietnia 2015 10:20
Rust, sieciowy survival, dostępny w usłudze Wczesny Dostęp na Steamie, zostaje zbudowany praktycznie od nowa. Jak tłumaczy Garry Newman z Facepunch Studios, powodem takiej decyzji były zbyt duże problemy z poprzednim kodem, stworzonym na potrzeby zupełnie innej produkcji.
gry
Jakub Mirowski
26 czerwca 2014 12:12