
Kolejna część Gwiezdnych wojen ukaże się na ekranach kin 20 grudnia. Fani tej serii będą mogli zakupić wiele produktów powiązanych z uniwersum, ale nie będzie prawdopodobnie tak wyjątkowych gadżetów jak ten, który dziś dla Was opiszemy. W Singapurze będzie można zdobyć nie lada gratkę, bowiem Coca-Cola wraz z marketingowcami odpowiadającymi za promocję filmu Star Wars: Skywalker. Odrodzenie przygotowała specjalne zestawy coli bez cukru. I nie byłoby w tym nic ciekawego, gdyby miecze świetlne bohaterów nie świeciły. Efekt ten został osiągnięty dzięki umieszczeniu w etykietach specjalnych paneli OLED produkowanych przez niemiecki startup Inuru.
Aby uzyskać kolekcjonerski gadżet, nie wystarczy pójść do sklepu i po prostu go kupić. Coca-Cola zamierza wyprodukować tylko 8 tysięcy promocyjnych butelek, które prawdopodobnie trafią do 5 sklepów 7-Eleven rozsianych po całym Singapurze. Firma zapowiedziała, że bateryjki zasilające OLED będą w stanie zapalić się około 500 razy, więc posiadacze muszą obchodzić się ze swoją zdobyczą oszczędnie – nie będzie możliwości ponownego naładowania.
Aktywacja miecza świetlnego będzie się odbywać poprzez dotyk konkretnego punktu na etykiecie. W edycji z Rey, której miecz świeci na niebiesko, tym punktem jest droid BB-8, a za rozświetlenie czerwonego miecza Kylo Rena odpowiada TIE Fighter.
Tak prezentuje się układ, który będzie zamieszczony pod etykietą:
Jeśli mieszkacie w tym kraju lub akurat niedługo tam będziecie, to więcej szczegółów na temat dowiecie się po przeczytaniu informacji na stronie Coca-Coli. Dostawy edycji promocyjnej będą odbywać się w weekendy od 6 do 22 grudnia.
21