Poznaliśmy kolejne szczegóły na temat Starfielda. Wynika z nich, że losowe zadania będą bardziej rozbudowane niż w poprzednich grach Bethesdy, a towarzysze odegrają większą rolę w przygodach.
Poznaliśmy nowe szczegóły na temat Starfielda. Will Shen, pełniący rolę głównego projektanta zadań, opowiedział o tytule na nowym filmie (poniżej). Z informacji zdradzonych przez dewelopera wynika, że gruntownych zmian (w stosunku do poprzednich gier studia) doczekają się między innymi system generowania questów oraz towarzysze (via PCGamesN).
Jeśli jesteście zaciekawieni tym, jak prezentują się nowości, jakie znajdziemy w Starfieldzie, oto co ciekawsze szczegóły.
Z powyższego opisu można wywnioskować, że Starfield to właściwie typowa gra Bethesdy, tylko z szeregiem usprawnień. O tym, jak to będzie wyglądać w praktyce, przekonamy się po premierze, która nastąpi w przyszłym roku, na PC i XSX/S (również w Game Passie).
Więcej:Icewind Dale 2 było solidną kontynuacją bez błysku. Z perspektywy czasu okazuje się kapitalnym RPG
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
21

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.