W sieci pojawił się nowy filmik z gry STALKER 2. Pokazano w nim zmiany w kostiumach frakcji, model broni oraz system tworzenia uzębienia postaci niezależnych.
Studio GSC Game World wypuściło nowy materiał wideo, w którym jeden z deweloperów omawia postępy w pracach nad grą S.T.A.L.K.E.R. 2. Filmik wypuszczono z okazji ważnej dla marki rocznicy. Kilka dni temu czternaste urodziny obchodził bowiem S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, czyli produkcja, która zapoczątkowała cykl.
Niestety, z okazji tej rocznicy nie otrzymaliśmy nowego zwiastuna. Przygotowany przez GSC Game World materiał zawiera jednak sporo ciekawych elementów. W filmiku możemy zobaczyć m.in., jak będą prezentowały się nowe wersje kostiumów postaci, które spotkamy podczas eksplorowania Zony.
Pokazano zarówno wygląd członków frakcji Powinność, jak i Wolność. Ich kostiumy przypominać będą stylem te znane z poprzednich odsłon, ale modele mają być oczywiście znacznie bardziej szczegółowe.
W materiale możemy zobaczyć również sporo uzbrojenia, które wykorzystamy podczas walki w Zonie. S.T.A.L.K.E.R. 2 ma zaoferować ponad trzydzieści typów broni, a do tego dojdą liczne modyfikacje.
Na koniec pokazano model postaci mężczyzny. Jego twarz miała imponujący poziom detali, ale twórcy skoncentrowali się na pokazaniu narzędzia manipulującego wyglądem zębów, które pozwala szybko pozbawić NPC-a części uzębienia lub zastąpić je metalowymi koronami. Autorzy zapewniają, że każda osoba spotkana podczas rozgrywki będzie miała inny wygląd tej części ciała. Oczywiście deweloperzy pokazali to jedynie jako przykład jednej z wielu technologii, które pozwolą im na łatwe tworzenie szczegółowych postaci o unikalnym wyglądzie.
Przypomnijmy, że STALKER 2 zmierza na PC oraz Xboksa Series X/S. Na grę najpewniej poczekamy co najmniej do 2022 roku.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
57

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.