STALKER 2 - twórcy pokazują kostiumy frakcji, bronie i szczerbatego NPC-a
W sieci pojawił się nowy filmik z gry STALKER 2. Pokazano w nim zmiany w kostiumach frakcji, model broni oraz system tworzenia uzębienia postaci niezależnych.

Studio GSC Game World wypuściło nowy materiał wideo, w którym jeden z deweloperów omawia postępy w pracach nad grą S.T.A.L.K.E.R. 2. Filmik wypuszczono z okazji ważnej dla marki rocznicy. Kilka dni temu czternaste urodziny obchodził bowiem S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, czyli produkcja, która zapoczątkowała cykl.
Niestety, z okazji tej rocznicy nie otrzymaliśmy nowego zwiastuna. Przygotowany przez GSC Game World materiał zawiera jednak sporo ciekawych elementów. W filmiku możemy zobaczyć m.in., jak będą prezentowały się nowe wersje kostiumów postaci, które spotkamy podczas eksplorowania Zony.
Pokazano zarówno wygląd członków frakcji Powinność, jak i Wolność. Ich kostiumy przypominać będą stylem te znane z poprzednich odsłon, ale modele mają być oczywiście znacznie bardziej szczegółowe.
W materiale możemy zobaczyć również sporo uzbrojenia, które wykorzystamy podczas walki w Zonie. S.T.A.L.K.E.R. 2 ma zaoferować ponad trzydzieści typów broni, a do tego dojdą liczne modyfikacje.
Na koniec pokazano model postaci mężczyzny. Jego twarz miała imponujący poziom detali, ale twórcy skoncentrowali się na pokazaniu narzędzia manipulującego wyglądem zębów, które pozwala szybko pozbawić NPC-a części uzębienia lub zastąpić je metalowymi koronami. Autorzy zapewniają, że każda osoba spotkana podczas rozgrywki będzie miała inny wygląd tej części ciała. Oczywiście deweloperzy pokazali to jedynie jako przykład jednej z wielu technologii, które pozwolą im na łatwe tworzenie szczegółowych postaci o unikalnym wyglądzie.
Przypomnijmy, że STALKER 2 zmierza na PC oraz Xboksa Series X/S. Na grę najpewniej poczekamy co najmniej do 2022 roku.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Data wydania: 20 listopada 2024
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- GSC Game World
- STALKER (marka)
- trailery (gry)
- strzelanki FPP (FPS)
- Czarnobyl
- PC
- XSX
Komentarze czytelników
tynwar Senator
i juz sie podjarali sie, a pokazano ledwie tylko grafike i to prawdopodobnie nie bedaca rzeczywista w tej grze. typowe. potem po premierze wiadomo juz co bedzie. lament w stylu: no czemu nie ma takiej super mega grafiki jaka byla wczesniej pokazywana?!?!? wieczny hype bo grafika (czemu nie hypowac grafika? spore zyski sa). ludzie latwo daja sie robic w konia byle czym bo w sumie czemu nie robic ich w konia jak nie dla kasy? z kolei to jest takie smieszne, ludzie raczej i tak nie beda mieli ustawione takie detale bo wiekszosci ludzi komp nie uciagnie. tak jakby grafika byla wyznacznikiem jakosci gry. nic dziwnego, ze rozczarowania sa bo faktycznie tworcy musza ladowac duzo grafiki w gre, zeby zarabiac na tym przez co ucierpi reszta elementow gry. spirala sie kreci, tworcy musza grafike pchac tyle ile sie da, gracze daja sie nabrac na to. i tak to sie kreci. zalosne.
makaronZserem Generał
Bardzo lubię serie Stalker ale jeśli ktoś myśli, że tak będzie to wyglądało w finalnej wersji to srogo się zawiedzie to są pre rendery, a nie gotowe modele w grze, którą czeka proces optymalizacji.
firuell Pretorianin
firuell Pretorianin
Mam dużą nadzieję, że nie biorą przykładu z Metra bo wtedy widzę to jako prostą, liniową strzelankę. Jak mają robić Stalkera to na założeniach i poziomie trudności starej trylogii!
zanonimizowany1357338 Legionista