Spotify dodaje możliwość komentowania w aplikacji, ale tylko do jednego typu treści
Twórcy korzystający ze Spotify, otrzymali nowy sposób interakcji ze swoimi fanami. Platforma uruchomiła właśnie sekcję komentarzy dla podcastów, w której słuchacze mogą zostawiać własne opinie.

Spotify poinformowało na swojej stronie o uruchomieniu sekcji komentarzy dla podcastów. Fani mogą wyrażać w nich opinie dotyczące publikowanych treści, przy czym ich autorzy zachowają pełną kontrolę nad wpisami, decydując które z nich staną się publicznie dostępne dla wszystkich słuchaczy.
Podcasty z własnymi komentarzami
Spotify wciąż pracuje nad nowymi funkcjami, rozszerzającymi funkcjonalność oferowanej usługi i właśnie dodało kolejną nowość w postaci komentarzy dla podcastów. Już wcześniej platforma oferowała podcasterom możliwość udostępniania ankiet, a także pytań i odpowiedzi. Komentarze mogą jednak zapewnić im nowy, bardziej bezpośredni sposób interakcji z odbiorcami.
Do sekcji komentarzy dotrzeć można po przewinięciu elementów sterujących odtwarzaniem lub przechodząc do strony odcinka po zakończeniu słuchania. Wszystkie wpisy domyślnie są prywatne, więc twórcy muszą osobiście zatwierdzić każdy z nich, by stał się dostępny dla innych fanów.

Podcasterzy mają pełną kontrolę nad nową funkcją, a więc mogą decydować które z wpisów pojawią się na stronie lub cofać publikację dowolnej wypowiedzi. Mogą też włączyć komentarze dla całego programu lub tylko poszczególnych odcinków. Twórcy będą także otrzymywali powiadomienia o nowych komentarzach, a także osiągnięciu kamieni milowych w programie. Uzyskają również dostęp do analiz i spostrzeżeń na temat swoich odbiorców. Oczywiście funkcja nie jest obowiązkowa, więc można całkowicie z niej zrezygnować.
Nowy sposób interakcji ze słuchaczami
Maya Prohovnik, wiceprezes ds. produktu podcastowego, wyjaśnia, że funkcja komentarzy jest już dostępna od wczoraj w aplikacji internetowej Spotify for Podcasters. Natomiast w jej mobilnej wersji pojawi się w ciągu najbliższych dni. Można z niej korzystać na większości rynków, na których dostępna jest platforma Spotify.
To nie koniec wysiłków, zmierzających do uczynienia platformy jeszcze bardziej interaktywną. Firma planuje kolejne działania na tym polu, o których dowiemy się więcej już jesienią bieżącego roku.
Więcej:Nvidia zapowiada ogromny skok jakości w GeForce Now, ale nie dla wszystkich