Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 października 2023, 12:19

Sony otworzyło „sanktuarium” dla fanów PlayStation w Polsce, to tzw. brand space

Okolicznościowe wydarzenia, stanowiska do grania i strefa relaksu - wszystko to oferuje „brand space” PlayStation, który otwarto niedawno w warszawskim oddziale firmy.

Źródło fot. PlayStation Polska.
i

Firma Sony Interactive Entertainment poinformowała o otwarciu w warszawskiej siedzibie PlayStation tzw. brand space’u, czyli specjalnej przestrzeni, gdzie sympatycy marki będą mogli wziąć udział w różnych wydarzeniach zorganizowanych przez giganta branży gier, a także zrelaksować się.

Zlokalizowany przy ulicy Grzybowskiej 62 w Warszawie brand space – promujący obecność marki PlayStation w Polsce – będzie miejscem spotkań zarówno mediów i tzw. influencerów, jak i społeczności, na którą czekać mają „cykliczne atrakcje".

Jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu, na miejscu znajdziemy „wszystkie aktualne produkty i akcesoria z ekosystemu PlayStation 5”, a także wiele pamiątek związanych ze starszymi generacjami konsol.

Na potrzeby funkcjonowania warszawskiego brand space'u PlayStation przygotowano cztery stanowiska do gier, specjalną strefę VR, a także dedykowane miejsce do pecetowego grania, w ramach którego przetestować będzie można tytuły znajdujące w portfolio PlayStation Studios.

Nie samymi grami człowiek jednak żyje, dlatego organizatorzy chwalą się również obszarem przeznaczonym do niezobowiązującego relaksu, w którym będzie można rozsiąść się wygodnie na kanapie i podziwiać widoki stolicy, popijając napoje.

Na koniec warto wspomnieć, że w przyszłym tygodniu – dokładnie w sobotę 21 października – wystartują pierwsze aktywności w nowo otwartej lokalizacji spod szyldu PlayStation. Będą miały one związek z nadchodzącą premierą Marvel’s Spider-Mana 2. Po więcej informacji odsyłam Was pod ten link.

Marcin Przała

Marcin Przała

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Grami interesuje się od najmłodszych lat, a szczególne miejsce w jego sercu zajmują Call of Duty 4: Modern Warfare i Dragon Age: Początek. Zamiłowanie do elektronicznej rozrywki sprawiło, że tematem jego pracy licencjackiej stało się zjawisko immersji. Dzisiaj przede wszystkim miłośnik soulslike'ów oraz klasycznych RPG-ów. Poza grami lubi literaturę z gatunku dark fantasy, a ponadto od wielu lat z zapartym tchem śledzi rozgrywki angielskiej Premier League, gdzie gra jego ukochany klub – Chelsea.

więcej