Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Vivid Games Press Release 4 lutego 2013, 10:41

Ski Jumping Pro bije rekordy

We wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży Ski Jumping Pro znalazł się na szczytach rankingów sprzedaży.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Zdaniem przedstawicieli Vivid Games, sprzedaż Ski Jumping Pro ma szansę przekroczyć w tym roku 150 000 sztuk. Ponad 25.000 pobrań w weekend otwarcia to rekord w historii całej serii autorstwa bydgoskiego developera.

We wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży Ski Jumping Pro znalazł się na szczytach rankingów sprzedaży.

Już teraz mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem, że podobnie jak w przypadku Real Boxing, Ski Jumping Pro 2013 odniesie duży sukces sprzedażowy. Gra zajmuje czołowe pozycje we wszystkich ważnych dla tego tytułu krajach, ale również cieszy się dużą popularnością w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Warto również mieć na uwadze, iż budżet Ski Jumping Pro był kilkakrotnie mniejszy, niż w przypadku Real Boxing - komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Dotychczas największymi rynkami zbytu były Niemcy i Austria. Seria Ski Jumping cieszyła się również dużą popularnością w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej oraz w Japonii i Korei.

Niewątpliwie do sukcesu Ski Jumping Pro przyczyniła się rozpoznawalność marki i wierna rzesza fanów. Poprzednie „wcielenia” gry zostały pobrane w ponad 2,5 mln egzemplarzy. Jednak najważniejsza jest promocja. – Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w AppStore – tytuł jest promowany w większości krajów w tym Wielkiej Brytanii i USA zarówno w sekcji New&Noteworthy jak i za pomocą banerów. Promocja w AppStore to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu- podkreśla prezes.

W porównaniu do poprzednich edycji ulepszone zostało sterowanie i oprawa wizualna. Grę charakteryzuje grafika 3D na najwyższym światowym poziomie. Turnieje odbywają się na ponad 32 skoczniach narciarskich w kilku trybach rozgrywki. Kolejne atuty to rozbudowana personalizacja zawodnika z kilkudziesięcioma artykułami do wyboru oraz zaawansowane statystyki. Poszerzony został również system dostępnych opcji mikropłatności w celu osiągnięcia tak dobrych wyników monetyzacji jak w przypadku Real Boxing.

Do sukcesów Vivid Games można z pewnością zaliczyć również pojawienie się dwóch tytułów- Neon Blitz i Gyro, podczas światowej premiery nowych urządzeń i systemu operacyjnego BlackBerry. - Dzięki nowej platformie, a w szczególności BlackBerry 10 możemy dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie. Staramy się być obecni wszędzie tam gdzie pojawia się coś nowego i tam gdzie pojawiają się najnowocześniejsze technologie. Wkrótce ogłosimy kolejne tytuły, które dołączą do platformy BlackBerry World- zapowiada Kościelny.