Sprzedaż Sifu przekroczyła milion egzemplarzy. Jednak tylko 15% graczy zdołało pokonać ostatniego bossa.
Studio Sloclap pochwaliło się, że sprzedaż gry Sifu przekroczyła milion egzemplarzy. Twórcy ujawnili również inne interesujące liczby.
Powyższe statystyki dobrze oddają wysoki poziom trudności Sifu. Fakt, że niecała połowa grających ukończyła drugi poziom, a tylko trochę ponad 15% przeszło całą grę, pokazuje, jak wielkim wyzwaniem okazała się ta produkcja.
Przypomnijmy, że Sifu ukazało się 8 lutego na PC oraz konsolach PlayStation 4 i PlayStation 5. Wersja pecetowa sprzedawana jest wyłącznie w serwisie Epic Games Store.
Cztery dni po premierze autorzy informowali, że sprzedaż przekroczyła pół miliona egzemplarzy. Jak widać, przez kolejnych kilkanaście dni twórcom udało się podwoić ten wynik.
Zainteresować Cię może nasza publicystyka:
Osiągnięcia Sifu imponują tym bardziej, gdy porówna się je z poprzednią produkcją studia, czyli grą Absolver. Ten tytuł po trzech tygodniach od premiery zdołał przekroczyć 250 tys. sprzedanych egzemplarzy. Był to wtedy bardzo dobry wynik, ale widać wyraźnie, że najnowsze dzieło zespołu Sloclap jest znacznie większym sukcesem.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
20

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.