Shadowrun: Dragonfall – cyberpunkowe cRPG na iOS i Androidzie

Doczekaliśmy się mobilnej premiery Shadowrun: Dragonfall, czyli samodzielnego dodatku do turowego RPG osadzonego w świecie łączącym elementy cyberpunka i fantasy.

Adrian Werner

Mamy dobre wieści dla fanów gatunku RPG. Na Androidzie i iOS zadebiutowało właśnie Shadowrun: Dragonfall, czyli samodzielny dodatek do Shadowrun: Returns, który w opinii większości graczy jest znacznie lepszą produkcją niż podstawowa wersja gry.

Gra kosztuje 24 złote, co jest sumą sporą jak na tytuł mobilny, ale w zamian otrzymujemy ponad 20-godzinną kampanię oraz brak jakichkolwiek mikropłatności. Produkcja warta jest więc swojej ceny.

Shadowrun: Dragonfall ponownie przenosi nas kilka dekad naprzód, prezentując przedziwną wizję przyszłości, w której elementy cyberpunkowe łączą się z fantasy. W świecie tym znaleźć można więc nowoczesne technologie, takie jak powszechnie dostępna rzeczywistość wirtualna i cyberwszczepy, ale także magię, smoki oraz nieludzie rasy pokroju elfów czy krasnoludów.

Tym razem opuszczamy Stany Zjednoczone i cała kampania toczy się w Berlinie. Niemcy w 2054 roku zaczynają otrząsać się po dekadach rządów terroru smoka Feuerschwinge. Gospodarka kwitnie, a rywalizacja między korporacjami ściąga do kraju niezliczonych shadowrunnerów. Wśród nich znajduje się również kontrolowana przez nas drużyna, która przybywa do stolicy szukając intratnych zleceń. Podczas ich wykonywania wpadną jednak na ślad potężnej konspiracji, która może popchnąć Europę w objęcia ciemności i chaosu. Jednym z tropów są plotki, że Feuerschwinge wciąż żyje i szykuje się do powrotu.

Shadowrun: Dragonfall pozostaje wierny rozwiązaniom podstawowej wersji gry. Otrzymujemy zatem atrakcyjną oprawę graficzną z izometryczną kamerą, kreskówkowymi tłami oraz trójwymiarowymi postaciami. System walki rozgrywany jest w turach i posiada sporą głębię taktyczną, a sama kampania oferuje sporą swobodę wyboru misji oraz metod ich realizacji. W porównaniu z wersją podstawową autorzy poprawili interfejs i mechanizmy potyczek, zwiększając znaczenie pancerzy oraz korzystania z osłon, jak również usprawniono skuteczność sztucznej inteligencji.

Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut

Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 27 lutego 2014

Informacje o Grze
7.1

GRYOnline

8.0

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-12-05
17:33

Grucha Generał

Grucha

Wygląda interesująco. Czy gra wymaga stałego podłączenia do internetu?

Komentarz: Grucha

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl