Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 listopada 2021, 13:13

Sega widzi przyszłość w Humankind - gra może zapoczątkować serię

Strategia Humankind odniosła sukces i miała znaczący wpływ na wyniki finansowe Segi. Wydawca powoli zaczyna więc myśleć o kontynuacji.

Humankind – strategia 4X od studia Amplitude – odniosła niespodziewany sukces, stając się jedną z największych premier sierpnia na platformie Steam. Nie uszło to uwadze wydawcy gry, czyli firmy Sega. Japoński gigant udostępnił raport z sesji pytań od analityków oraz inwestorów dotyczących wyników za II kwartał roku fiskalnego kończącego się w marcu 2022 roku. Zgodnie z jedną z przytoczonych odpowiedzi, konkurent Civilization VI może w przyszłości otrzymać własną serię.

Oto co na ten temat powiedział Haruki Satomi – prezes Segi:

To był dobry początek, więc w przyszłości możemy spodziewać się serii. Widzimy w tym tytule potencjał, stał się on marką, którą chcemy rozwijać przez długi czas. Choć nie możemy ujawnić dokładnych danych, ponieważ uwzględniają one także przychody z umowy biznesowej, niewątpliwie gra przyczyniła się do wyników za II kwartał.

Warto wspomnieć, że znakomita sprzedaż i ogromna popularność Humankind utrzymywały się na wysokim poziomie głównie w okolicach premiery. Z czasem zainteresowanie tytułem zaczęło słabnąć. Deweloperzy ze studia Amplitude robią jednak wszystko, by zatrzymać graczy przy produkcji. W tym celu w listopadzie uruchomili pierwsze wydarzenie w grze, czyli Día de los Muertos, a także wprowadzili długo wyczekiwane narzędzia do modowania (na razie w wersji beta).

Strategia Humankind zadebiutowała na pecetach 17 sierpnia tego roku, od premiery dostępna jest także dla subskrybentów usługi Xbox Game Pass.

  1. Humankind – recenzja gry
  2. Humankind – poradnik do gry
  3. Humankind – oficjalna strona gry
  4. Sega – oficjalna strona

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej