Sega widzi przyszłość w Humankind - gra może zapoczątkować serię
Strategia Humankind odniosła sukces i miała znaczący wpływ na wyniki finansowe Segi. Wydawca powoli zaczyna więc myśleć o kontynuacji.

Humankind – strategia 4X od studia Amplitude – odniosła niespodziewany sukces, stając się jedną z największych premier sierpnia na platformie Steam. Nie uszło to uwadze wydawcy gry, czyli firmy Sega. Japoński gigant udostępnił raport z sesji pytań od analityków oraz inwestorów dotyczących wyników za II kwartał roku fiskalnego kończącego się w marcu 2022 roku. Zgodnie z jedną z przytoczonych odpowiedzi, konkurent Civilization VI może w przyszłości otrzymać własną serię.
Oto co na ten temat powiedział Haruki Satomi – prezes Segi:
To był dobry początek, więc w przyszłości możemy spodziewać się serii. Widzimy w tym tytule potencjał, stał się on marką, którą chcemy rozwijać przez długi czas. Choć nie możemy ujawnić dokładnych danych, ponieważ uwzględniają one także przychody z umowy biznesowej, niewątpliwie gra przyczyniła się do wyników za II kwartał.
Warto wspomnieć, że znakomita sprzedaż i ogromna popularność Humankind utrzymywały się na wysokim poziomie głównie w okolicach premiery. Z czasem zainteresowanie tytułem zaczęło słabnąć. Deweloperzy ze studia Amplitude robią jednak wszystko, by zatrzymać graczy przy produkcji. W tym celu w listopadzie uruchomili pierwsze wydarzenie w grze, czyli Día de los Muertos, a także wprowadzili długo wyczekiwane narzędzia do modowania (na razie w wersji beta).
Strategia Humankind zadebiutowała na pecetach 17 sierpnia tego roku, od premiery dostępna jest także dla subskrybentów usługi Xbox Game Pass.
- Humankind – recenzja gry
- Humankind – poradnik do gry
- Humankind – oficjalna strona gry
- Sega – oficjalna strona
Więcej:4 grudnia to najważniejszy dzień dla fanów Total War. Twórcy przedstawili plan na ratowanie serii

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gry strategiczne
- Sega
- strategie 4X
- wyniki finansowe
- Amplitude Studios
- wyniki sprzedaży (gry)
- teasery (gry)
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany1255967 Generał
Dwa największe ficzery Humankind działają słabo i ciągną ją w dół
Co epokę wybiera sie inną cywilizację tylko że to działa na zasadzie całkowitego zastąpienia i jedyne co pozostaje ze starych to budynki i czasem jednostki a powinno to być dokładanie cegiełek z cechami do wielkiego stosu który ciągnie sie przez całą grę
Jest tylko jedna droga do wygranej, zbieranie gwiazdek w różnych kategoriach za które dostaje sie punkty, tylko że z każdą epoką te wymagania na gwiazdki mocno rosną wiec opłaca sie być jak najdłużej w niskich epokach żeby odblokować wszystko na nabić score
Drzewko technologii jest identyczne jak w Civ czyli nudne i liniowe, tu można sie było spodziewać czego więcej
Fasola Jasio Generał

Jest na mojej liście życzeń ale jeszcze trochę poczekam bo z tego co się orientuję to część mechanik nadal szwankuje. Dobrych strategii nigdy za wiele więc mam nadzieję, że będą rozwijali ten projekt.
zanonimizowany1359977 Senator
Calw zycie gralem w cywilizacje/kolonizacje i szóste Civilization i Humankind już mi nie podeszły, przekombinowane. Optymalna była piątka.
Jak pójdą w przekombinowywanie zamiast ergonomii, to dziękuję postoje.
gerth Konsul
Wątpię że przebije Civilization IV ale może spróbuje w to zagrać.