Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lipca 2019, 16:09

Seasons 19. Ogromny mod do Farming Simulator 19 z datą premiery

Realismus Modding stworzył ogromnego moda Seasons 19 do Farming Simulator 19. Jego premierę zaplanowano na 24 lipca tego roku. Według zamysłu twórców ma on zwiększyć autentyczność doświadczeń i zmniejszyć powtarzalność w rozgrywce.

Przypatrzcie się temu widokowi. A teraz zamknijcie oczy i, oddychając spokojnie, wyobraźcie sobie, że stoicie pośrodku pola. Wasze gołe stopy muska trawa, ciepło słońca gładzi was po twarzy. W oddali słychać ptaki i szum wiatru… - Seasons 19. Ogromny mod do Farming Simulator 19 z datą premiery - wiadomość - 2019-07-18
Przypatrzcie się temu widokowi. A teraz zamknijcie oczy i, oddychając spokojnie, wyobraźcie sobie, że stoicie pośrodku pola. Wasze gołe stopy muska trawa, ciepło słońca gładzi was po twarzy. W oddali słychać ptaki i szum wiatru…

Nowy mod do Farming Simulator 19 jest tak obszerny, że trudno napisać o nim coś krótszego niż TL;DR (paradoksalnie). Twórcą moda jest Realismus Modding. Seasons 19, bo tak się nazywa nakładka, ma „dostarczyć bardziej interesującą i mniej powtarzalną rozgrywkę, w większym stopniu odpowiadającą prawdziwemu życiu farmera”. Pogoda i planowanie bardzo zyska na znaczeniu. Oto, co znajdziecie w środku:

  • Ulepszony system wzrostu – „już nigdy… nie będzie takiego lata”. Ani wiosny, ani jesieni, ani zimy. Każdy rok będzie inny, a sukces nie będzie pewny.
  • Zmiany nie ominą chwastów i ich zachowania oraz odchwaszczania. Pryskanie przyjdzie z pomocą.
  • Zależne od pogody stany wzrostu - zasiane, wykiełkowane, nieudane kiełkowanie - z trzema stanami dojrzałości: zasiane, młode i dojrzałe.
  • Płodozmian. To, co posiejemy wcześniej, będzie mieć wpływ na to, co posiejemy później. Planner płodozmianu będzie istotnym narzędziem.
  • „Deszcz rano, zachmurzenie po południu i burza w nocy: to teraz możliwe”. Siła i kierunek wiatru wpłynie na turbiny i suszenie trawy.
  • Bardziej szczegółowa prognoza pogody. I jak w życiu – im odleglejsza, tym mniej pewna.
  • Dużo śniegu będzie mniejszą przeszkodą.
  • Wiek, waga i płeć zwierząt będą mieć na siebie wpływ. Np. wiek wpłynie na zapotrzebowania żywieniowe. Zmiany będą dotyczyć nawozu, paszy, składu stada. Będzie możliwa produkcja mięsa, jednak złe traktowanie zwierząt również nie pozostanie bez konsekwencji.
  • Rasy zwierząt hodowlanych z cechami odpowiadającymi rzeczywistym.
  • Zmiany dotyczące koni. Farma ma zapewnić właścicielowi schronienie i podstawową opiekę dla zwierzęcia. Możemy przyjąć je za darmo, a im lepiej będziemy o nie dbać, tym więcej zarobimy. Jeśli jednak koń padnie, równie dużo stracimy.
  • Ulepszenie systemu wypasania zwierząt…
  • …i procesu gnicia trawy.
  • Pompy wodne.
  • Lepszy wygląd i dźwięk. Wpływ światła (i jego braku) na otoczenie stanie się bardziej autentyczny. Dźwięki będą odwzorowywać rzeczywistość.
  • Ulepszona naprawa pojazdów.

Premiera na PC i Mac będzie miała miejsce 24 lipca. W planach wersja na konsole.

Julia Dragović

Julia Dragović

Studiowała filozofię i kierunki filologiczne. Pisanie trenowała, rzeźbiąc setki prac zaliczeniowych. Dziennikarka GRYOnline od 2019 roku. Zaczynała w newsroomie, by ostatecznie osiąść w dziale publicystyki jako felietonistka i recenzentka, a wkrótce również jako etatowa redaktorka działu poradników i anglojęzycznego Gamepressure. Gra od kiedy pamięta, we wszystko oprócz strzelanek i RTS-ów. Kociara, simsiara, betoniara. Kiedy nie czyści map ze znajdziek i nie gra w symulatory wszystkiego, strategie ekonomiczne, RPG-i (papierowe też) oraz romantyczne indyki, lata z aparatem po polskich i zagranicznych miastach w poszukiwaniu brutalistycznej architektury i postkomunistycznych reliktów.

więcej