Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 6 lutego 2015, 15:25

autor: Adrian Werner

Samochód Porsche Cayman GT4 ujawniony za pomocą gry mobilnej Real Racing 3

Firma Porsche wybrała mobilną grę wyścigową Real Racing 3 jako platformę do ujawnienia swojego nowego samochodu nazwanego Porsche Cayman GT4. Dzięki darmowej aktualizacji gracze mogą zdobyć wirtualną wersję tej maszyny pokonując zestaw nowych wyzwań.

Firma Porsche sprawiła swoim fanom sporą niespodziankę wybierając nietypowy sposób ujawnienia swojego nowego samochodu nazwanego Cayman GT4. Producent zrobił to bowiem za pośrednictwem mobilnej gry wyścigowej Real Racing 3.

Nowa aktualizacja dodaje serię świeżych wyzwań, których ukończenie pozwoli nam wejść w posiadania wirtualnego Porsche Cayman GT4, a następnie wykorzystanie go w normalnych wyścigach. Co ciekawe, to pierwszy przypadek, gdy nowy model auta został ujawniony za pomocą gry mobilnej.

Przypomnijmy, że Real Racing 3 zadebiutowało w 2013 roku. Jest to rzadki przypadek produkcji mobilnej z mocno rozbudowanymi elementami symulacji. W dniu premiery chwalono przepiękną oprawę graficzną, obszerną zawartość i zaawansowany silnik fizyczny. Natomiast krytykowano zbyt agresywny model darmowy z mikropłatnościami oraz brak prawdziwego trybu multiplayer. Jedyną opcją rywalizacji z innymi ludźmi była wtedy jazda przeciwko samochodom-zjawom, odtwarzającym wcześniejszy przejazd innych użytkowników.

Te problemy sprawiły, że Real Racing 3 otrzymało znacznie gorsze recenzje niż dwie poprzednie odsłony. Kolejne aktualizacje wyraźnie poprawiły jednak jakość gry. System mikropłatności został złagodzony (choć do ideału wciąż mu sporo brakuje) i po pewnym czasie dodano prawdziwe rozgrywki multiplayer, pozwalająca na bezpośrednią rywalizację w czasie rzeczywistym. Ponadto autorzy wprowadzili do swojej produkcji zatrzęsienie nowych samochodów i tras.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej