Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lipca 2022, 11:10

autor: Adrian Werner

Returnal na PC nabiera kształtów, niektórzy widzieli grę na własne oczy

Pecetowa wersja Returnal wydaje się coraz bardziej pewna. Jej istnienie potwierdził jeden z pracowników Digital Foundry. Do tego wszystko wskazuje na to, że gra będzie wspierała Steam Decka.

W sieci pojawiły się kolejne doniesienia na temat niezapowiedzianej jeszcze oficjalnie pecetowej wersji przebojowej strzelanki Returnal.

  1. Na forum ResetEra członek ekipy Digital Foundry potwierdził, że widział Returnal działające na PC.
  2. Uwagę zwraca również pozycja w bazie danych Steama, która nosi nazwę Oregon. Praktycznie pewne jest, że to tymczasowa nazwa dla pecetowego Returnala. Zmiany wprowadzone w tym profilu sugerują, że wydanie PC będzie w pełni kompatybilne ze Steam Deckiem.
  3. Warto dodać, że powodem, dla którego wszyscy są przekonani, że pod nazwą Oregon kryje się Returnal, jest fakt, że w danych lokalizacyjnych pojawiają się zwroty z tej gry, a do tego jej tagi (takie jak bullet hell czy roguelike) idealnie pasują do tej produkcji.

Pierwsze plotki o wersji pecetowej pojawiły się we wrześniu 2021 r.. Wtedy do sieci wyciekła lista nadchodzących produkcji, które dostępne będą w ramach usługi GeForce Now i wśród nich znaleziono właśnie Returnal. Kilka miesięcy później gracze dokopali się w bazie danych Steam do wspomnianego profilu Oregon.

W ubiegłym miesiącu w wyniki przecieku mogliśmy obejrzeć pierwsze screeny z pecetowej wersji Returnal. A częste aktualizacje w bazie danych Steam sugerują, że prace nad konwersją przebiegają w szybkim tempie.

Przypomnijmy, że Returnal zadebiutowało na PlayStation 5 w kwietniu 2021 roku. Gra okazała się dużym sukcesem, otrzymując m.in. nagrodę BAFTA dla najlepszej produkcji roku.

  1. Returnal – recenzja. Dzień świstaka na PS5
  2. Returnal – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej