Firma Capcom pokazała nowe materiały wideo z Resident Evil 4 Remake. Poznaliśmy również zawartość specjalnych wydań gry.
Minionej nocy odbył się pokaz firmy Capcom, zorganizowany dla fanów serii Resident Evil. Dużą jego część poświęcono grze Resident Evil 4 Remake. Zobaczyliśmy świeże filmiki, poznaliśmy zawartość edycji specjalnych i dowiedzieliśmy się czegoś nowego na temat długości gry.
Przede wszystkim udostępniono nowe materiały wideo z gry. Pierwszy z nich jest zwiastunem fabularnym, a drugi oferuje sześciominutowy zapis rozgrywki z remake’u.
Filmiki pozwalają zobaczyć nie tylko ulepszoną grafikę, ale również to, jak zmieniły się znane postacie, takie jak Ada Wong, Ramon Salazar czy Ashley Graham. Ponadto możemy sprawdzić ulepszenia rozgrywki, np. możliwość sparowania nożem ataków piłą mechaniczną
Warto także wspomnieć o przygotowanym przez serwis IGN materiale, który porównuje remake z pierwowzorem, wydanym w 2005 roku na konsolę GameCube.
Firma Capcom potwierdziła również, że odświeżona wersja gry będzie miała mniej więcej taką samą długość, jak pierwowzór.
To bardzo ważna deklaracja, gdyż poprzedni remake firmy, czyli Resident Evil 3, był krótszy niż oryginał z pierwszego PlayStation. Spotkało się to z dużą krytyką ze strony graczy i Capcom przyznaje, że wsłuchał się w te głosy.
Firma Capcom zapowiedziała również dwie edycje specjalne gry.
Edycja Deluxe kosztować ma 339 zł i zawierać będzie podstawową wersję gry wraz z dodatkiem Extra DLC Pack, zawierającym:
Z kolei Edycja Kolekcjonerska, której cena na razie nie jest znana, zaoferuje:
Przypomnijmy, że remake Resident Evil 4 zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 5, Xbox Series X/S i PlayStation 4. Premiera odbędzie się na 24 marca 2023 roku. Osoby, które zakupią wydanie na PS4, będą mogły dokonać za darmo upgrade’u do wersji na PS5. Gra nie będzie posiadała polskiej wersji językowej.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
32

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.