Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 lipca 2022, 15:25

Remake The Last of Us mierzy się z przeciekiem

Z informacji umieszczonych na platformie Reddit możemy dowiedzieć się o szczegółach dotyczących nowej wersji The Last of Us oraz poznać grafiki nieopublikowane przez twórców.

Ten materiał zawiera spoilery. Jeśli nie graliście w The Last of Us w oczekiwaniu na remake, możecie poznać szczegóły fabuły, których lepiej doświadczyć podczas rozgrywki.

Uznana przez krytyków i pokochana przez graczy pierwsza część serii The Last of Us doczeka się swojego odświeżenia 9 września tego roku na konsolach PlayStation 5. Do premiery remake’u pozostały niecałe dwa miesiące, a prace nad grą dobiegły już końca, lecz już dziś mamy szansę zobaczyć kolejną próbkę udoskonalonej grafiki, którą uświadczymy w nowej wersji gry.

Użytkownik ImBald na portalu Resetera opublikował grafiki mające pochodzić z The Last of Us: Part I, które udało mu się zapisać z usuniętego już posta na platformie Reddit. Oryginalny wpis zawierał również kilka informacji, które uzupełniają pełny obraz nadchodzącej gry.

Część grafik zawartych we wpisie użytkownika ImBald również przestała być dostępna. Ponowną próbę zachowania ich podjął użytkownik Twittera DomTheBomb.

Według informacji udostępnionych na portalu Resetera remake The Last of Us nie będzie zawierał żadnych usprawnień w rozgrywce. Zmianom ulegną jedynie grafika, animacja oraz dźwięk.

Ponadto gra ma działać w dwóch trybach – Gameplay Mode ma oferować jakość 4K w 40 klatkach na sekundę, a Dynamic Mode zapewni 4K w 60 fps-ach.

Nowa wersja gry ma także oferować dodatkowe opcje dostępności, przypominające te obecne w The Last of Us 2.

Oryginalne źródło tych informacji nie zawierało żadnych dodatkowych wyjaśnień ani dowodów na ich prawdziwość.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej