Redfall otrzymał nową aktualizację, która m.in. poprawiła rozgrywkę i dodała wreszcie na konsolach opcję zabawy w 60 fps. Gra jest jednak już w tak złej kondycji, że te wyczekiwane zmiany raczej jej nie uratują.
Redfall prawdopodobnie przejdzie do historii jako największa klapa tego roku, ale studio Arkane wciąż nie jest gotowe porzucić tego projektu.

Studio Arkane nie jest jednak jeszcze gotowe porzucić gry, czego dowodem jest wydana wczoraj aktualizacja numer 2. Zmian jest wiele.
To tylko najważniejsze zmiany. Po pełną listę nowości odsyłamy na oficjalną stronę gry.
Aktualizacja najpewniej zostanie doceniona przez tę garstkę graczy, którzy wciąż bawią się w Redfall, ale raczej nie spowoduje powrotu tłumów do produkcji.
Przypomnijmy, że gra Redfall ukazała się 2 maja na PC oraz konsolach Xbox Series S i Xbox Series X. Dostępna jest również w ramach abonamentu Game Pass na wszystkich platformach sprzętowych.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
9

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.