Redfall otrzymał pierwszą, małą aktualizację. Hotfix 1.01 wprowadza trzy zmiany: naprawia dwa błędy skutkujące zawieszeniem się gry i jeden problem z serwerami.
Zeszłotygodniowa premiera Redfall przebiegła w atmosferze kontrowersji oraz rozczarowań. Najnowsza gra od studia Arkane zebrała wyjątkowo chłodne recenzje ze strony krytyków, zaś gracze wyraźnie wyrażają swoją dezaprobatę wobec niedopracowanej produkcji.
Twórcy przystąpili wreszcie do prac mających choć częściowo naprawić kłopotliwy tytuł. Do Redfall trafiła właśnie drobna aktualizacja oznaczona numerem 1.01, której celem ma być naprawa paru błędów.
Pierwszy tzw. hotfix skupia się w głównej mierze na błędach skutkujących całkowitym zawieszeniem się gry. Poprawy doczekały się również szwankujące serwery:
Rozgrywka:
Serwery:
Zaskakujące w kontekście dzisiejszej łatki może być to, że społeczność graczy nie może dojść do porozumienia w sprawie rozmiaru paczki z najnowszymi zmianami. W komentarzach pod wpisem dewelopera na Steamie gracze raportują o aktualizacji ważącej 1,8 GB, 3 GB lub nawet 4,62 GB.
Redfall okazał się dla dużej części graczy rozczarowaniem. Pozostaje mieć nadzieję, że hotfix 1.01 stanowić będzie jedynie początek prac nad grą, które finalnie zaowocują zdecydowanie przyjemniejszym doświadczeniem z zabawy niż w momencie premiery.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
5

Autor: Adam Celarek
Grami interesuje się od najmłodszych lat. Absolwent filmoznawstwa i wiedzy o nowych mediach na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie obronił pracę z zakresu ludologii. Pracę w GRY-Online.pl rozpoczął na początku 2023 roku. W redakcji pełni rolę autora poradników. Entuzjasta RPG-ów, nietuzinkowych gier indie oraz kompetytywnych tytułów e-sportowych (głównie bijatyk oraz gier MOBA). Poza grami interesuje się także papierowymi grami fabularnymi oraz karciankami kolekcjonerskimi. Miłośnik oldskulowej technologii i stylu retro.