Reanimacja Redfall trwa: aktualizacja nr 3 i zapowiedź większych nowości
Bethesda i Arkane Studios nie składają broni i wciąż starają się „uratować” Redfalla. Do gry trafiła aktualizacja opatrzona numerem trzy, a twórcy zapowiedzieli dalsze wsparcie produkcji m.in. nową zawartością.

Bethesda wespół z Arkane Studios – zgodnie z doniesieniami – nie zamierzają porzucać Redfalla. Tegoroczna produkcja o wampirach, która rozczarowała graczy na wielu polach, otrzymała aktualizację numer trzy, wprowadzającą do gry trochę zmian i poprawek, a także nową zawartość – tyle że skromną.
Opis najnowszego patcha do Redfalla obejmuje 42 wylistowane pozycje. Poniżej zamieszczam te najważniejsze.
- Dodano Bazyliszka, nowy „niezrównany” karabin snajperski z unikalną cechą. Największą szansę na znalezienie go zapewniają kontenery Bellwetheru i wampirze gniazda.
- Poprawiono balans umiejętności i cech wrogów, tak aby oponenci byli nieco większym wyzwaniem. Przykładowo tzw. bezduszni przeciwnicy teraz zadają więcej obrażeń, gdy atakują graczy z bliska.
- Ulepszono także sztuczną inteligencję wrogów. Ludzie mogą nareszcie wspinać się na zadaszenia; usprawniono także sposób odnajdywania drogi przez adwersarzy.
- Związani cywile nie są już wyświetlani jako kultyści przy używaniu sygnału.
- Usprawniono ścieżki patrolowe postaci niezależnych.
- Poprawiono obszary poszukiwań w kilku misjach.
- Dodano więcej punktów odradzania się w misjach.
- Wszystkie zadające obrażenia umiejętności bohaterów powodują teraz roztrzaskanie osłabionych serc gniazd.
- Poprawiono widoczność graczy na mapie.
- Przemierzanie mgły śmierci ma nie powodować już problemów z wydajnością.
Ponadto do gry wprowadzono nowe opcje ułatwienia dostępu, a także naprawiono kilka palących błędów. Po szczegółowy opis zmian odsyłam Was pod ten adres.
Co ciekawe, to nie koniec wsparcia dla Redfalla. Jak zaznaczyli twórcy, wciąż zamierzają przygotować płatną zawartość zapowiedzianą w ramach Przepustki bohatera, w tym dwoje nowych grywalnych bohaterów. Więcej informacji na ten temat powinniśmy poznać w 2024 roku.

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
Persecuted Legend

Niech łatają, ludzie za to zapłacili, więc lepiej niech próbują coś poprawić, niż mieliby po prostu porzucić.
Herr Pietrus Legend

Niech poprawiają, IMHO miało to potencjał na fajny sanbox w ciekawym settingu, niestety położyli to technicznie i przez nacisk na co-op.
Ale Microsoftowi to chyba akurat forsy na finansowanie naprawiania gry po premierze nie brakuje?!
No, to niech naprawiają nawet jeszcze przez rok albo dwa. Niech się dobry wujek MS, który o niczym nie wie, na nic nie ma wpływu itp. w końcu czymś innym niż GP za 4zł wykaże (tym bardziej, że GP już nie ma, ba! - Windowsy 10 i 11 po darmowym przejściu z siódemki też się już po zmianie sprzętu nie aktywują, i to takie przypisane do konta MS, czyli takie, które zdaniem samego MS powinny działać)...
zanonimizowany1370213 Chorąży
A mi się gra naprawdę fajnie. To nie gra dla boomerów i tyle.
Shars Konsul
Nie łatają źle, łatają też źle. Ludzie chyba sami nie wiedzą czego chcą. No Man's Sky i Fallout 76 pokazują że można z bubla zrobić świetną grę. Skoro devsi chcą to samo zrobić z Redfallem, to niech to robią. Nie wróże im jednak sukcesu, tamte gry wyróżnia to że od początku aż do dziś każdy nowy content jest w pełni darmowy, tymczasem tutaj jak czytamy chcą za tą zawartość brać kasę.
katai-iwa Legend
A niech połatają, może kupię na wyprzedaży i zobaczę.