Realistyczny symulator życia inZOI zmienia kluczowy element w mechanice śmierci

Symulator życia inZOI otrzymał kolejną drobną aktualizację, a w następnych tygodniach będzie ich jeszcze więcej. Twórcy gry szukają też nowych metod komunikacji ze społecznością.

Maciej Gaffke

Komentarze

Realistyczny symulator życia inZOI zmienia kluczowy element w mechanice śmierci, źródło grafiki: inZOI Studio.
Realistyczny symulator życia inZOI zmienia kluczowy element w mechanice śmierci Źródło: inZOI Studio.

Stawiający na realizm symulator życia InZOI w zeszły piątek zadebiutował we wczesnym dostępie i radzi sobie naprawdę dobrze. Twórcy przez ten czas zdążyli wypuścić już dwa drobne hotfixy ulepszające rozgrywkę. Dziś do produkcji wprowadzono kolejne zmiany.

Świeży hotfix trafił do inZOI

Co takiego zmieniło się u konkurenta serii The Sims? Od teraz jedynie Zoi w starszym wieku mogą umrzeć w naturalny sposób. Wcześniej tego typu zgony występowały także u młodszych postaci na bazie rachunku prawdopodobieństwa. Sama długość życia awatarów się zwiększyła – gracze mogą zatem spędzić więcej czasu ze swoimi Zoi.

Trzeba jednak zaznaczyć, że powyższe zmiany dotyczą nowo wykreowanych bohaterów. Już stworzone jednostki „żyją” według poprzednich reguł gry. Oprócz tego deweloperzy naprawili błąd, przez który ubrania pozostawały brudne lub zniszczone po wypraniu.

W dalszym ciągu trwają prace nad rozwiązaniem innych bolączek. Wśród nich są usterki oznaczone numerem E01 oraz E04, występujące u niektórych osób w trakcie przesyłania pomysłów do Canvas (miejsca, gdzie gracze dzielą się stworzonymi przez siebie skórkami).

Mniejsze, ale częstsze aktualizacje

Twórcy ujawnili również swoje plany na najbliższe tygodnie. Jak przekazali, w kwietniu będą na bieżąco udostępniać hotfixy zgłaszanych problemów, aby sprawnie eliminować poważniejsze błędy, które utrudniają zabawę w inZOI.

Żeby lepiej zrozumieć graczy i ich opinie o przyszłych aktualizacjach, deweloper przygotuje odpowiednią ankietę. W planach autorów jest również znalezienie nowych form komunikowania się ze społecznością, które będą brały pod uwagę takie aspekty, jak różne strefy czasowe czy bariery językowe.

  1. inZOI – recenzja gry we wczesnym dostępie. Choć przed nami długa droga, to rewolucja w świecie symulatorów życia właśnie się rozpoczęła
6.0

GRYOnline

7.6

Gracze

7.6

Steam

8.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Maciej Gaffke

Autor: Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

Spółka Ubisoftu i Tencentu została ogłoszona na szybko po pozytywnym odbiorze AC: Shadows. Pracownicy donoszą, że na razie to jeden wielki chaos

Następny
Spółka Ubisoftu i Tencentu została ogłoszona na szybko po pozytywnym odbiorze AC: Shadows. Pracownicy donoszą, że na razie to jeden wielki chaos

Kosmiczna strategia dla fanów klasycznego XCOM-a staje się coraz większa. Zakończenie kampanii przybliża Xenonauts 2 do premiery wersji 1.0

Poprzedni
Kosmiczna strategia dla fanów klasycznego XCOM-a staje się coraz większa. Zakończenie kampanii przybliża Xenonauts 2 do premiery wersji 1.0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl