Przy Wiedźminie 4 CD Projekt Red chce uniknąć powtórki z fatalnej premiery Cyberpunka 2077. Studio wyjaśniło, jak zamierza to osiągnąć

Ludzie ze studia CD Projekt RED opisali zmiany, jakie wprowadzono w produkcji Wiedźmina 4. Mają one pozwolić grze uniknąć problemów technicznych z czasów premiery Cyberpunka 2077.

Adrian Werner

Przy Wiedźminie 4 CD Projekt Red chce uniknąć powtórki z fatalnej premiery Cyberpunka 2077. Studio wyjaśniło, jak zamierza to osiągnąć, źródło grafiki: CD Projekt RED.
Przy Wiedźminie 4 CD Projekt Red chce uniknąć powtórki z fatalnej premiery Cyberpunka 2077. Studio wyjaśniło, jak zamierza to osiągnąć Źródło: CD Projekt RED.

Minionej nocy odbył się pokaz The Game Awards. Największym jego wydarzeniem, zwłaszcza z perspektywy polskich graczy, było pokazanie pierwszego zwiastuna gry The Witcher 4. Oczekiwania względem tej produkcji są ogromne, ale towarzyszy im również niepokój o powtórkę z premiery Cyberpunka 2077, który zadebiutował w fatalnym stanie technicznym. W rozmowie z serwisem IGN obawy te spróbowali rozwiać producentka Małgorzata Mitręga i reżyser gry Sebastian Kalemba.

  1. Twórcy zapewnili, że studio CD Projekt RED poczyniło kroki, które mają zagwarantować, że sytuacja z premierą Cyberpunka 2077 się więcej nie powtórzy.
  2. Przede wszystkim deweloperzy dostaną tyle czasu, ile będą potrzebowali na ukończenie gry.
  3. Ponadto zmieniono sposób, w jaki tworzone są gry w studiu. Cykle produkcyjne mają teraz jasno zdefiniowane etapy, a twórcy pilnują tego, żeby na początku stworzyć solidne fundamenty pod każdy projekt, jak również właściwie określić jego skalę.

W przypadku CP2077 wizja gry kształtowała się przez długi czas i często ulegała zmianom, co mocno utrudniało pracę. Dobrze więc usłyszeć, że w przypadku The Witcher 4 będzie inaczej.

Liderzy projektu zapewniają również, że poprawiono komunikację z resztą zespołu, tak aby wizja projektu była jasna dla wszystkich podległych im deweloperów i aby zawsze wiedzieli oni, co mają robić oraz jak postępują prace nad grą.

Małgorzata Mitręga i Sebastian Kalemba dodali, że zmiany w sposobie produkcji wprowadzono także, aby zminimalizować crunch i zapewnić pracownikom lepszy balans między pracą a życiem prywatnym.

  1. Oficjalna strona serii Wiedźmin
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

4

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Finansowa porażka Joker 2, nowy Władca Pierścieni i świąteczny hit z Dwayne’em Johnsonem. Co jeszcze obejrzeć w ten weekend w streamingu i w kinach?

Następny
Finansowa porażka Joker 2, nowy Władca Pierścieni i świąteczny hit z Dwayne’em Johnsonem. Co jeszcze obejrzeć w ten weekend w streamingu i w kinach?

Podsumowanie The Game Awards 2024. Dawno nie było tak dobrego pokazu gier

Poprzedni
Podsumowanie The Game Awards 2024. Dawno nie było tak dobrego pokazu gier

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl