Project Zomboid doczeka się NPC-ów; twórcy zdradzają plany rozwoju gry

Jeden z deweloperów Project Zomboid podzielił się planami rozwoju gry. W pierwszej kolejności trafią do niej bohaterowie niezależni.

Przemysław Dygas

Project Zomboid doczeka się NPC-ów; twórcy zdradzają plany rozwoju gry.
Project Zomboid doczeka się NPC-ów; twórcy zdradzają plany rozwoju gry.
W SKRÓCIE:
  • Chris Simpson podzielił się planami rozwoju Project Zomboid.
  • W pierwszej kolejności do gry trafią NPC.
  • Następnie twórcy zamierzają rozwinąć system craftingu.

Pod koniec ubiegłego roku Project Zomboid niespodziewanie przyciągnął do siebie tłumy graczy. Wszystko za sprawą sporej aktualizacji Build 41 oraz Steam Winter Sale. Nic więc dziwnego, że deweloperzy z The Indie Stone postanowili kuć żelazo póki gorące i zdradzili plany rozwoju tytułu.

Szczegóły dotyczące przyszłości gry ujawnił w wywiadzie dla serwisu NME dyrektor zarządzający studia, Chris Simpson. Początkowo kolejnym krokiem w rozwoju produkcji miało być dodanie dzikiej zwierzyny, na którą można by było polować. Ostatecznie pierwszeństwo otrzymała aktualizacja, która wprowadzi do gry NPC.

Simpson stwierdził, że to właśnie na brak tego elementu najczęściej narzekali gracze. Sensowniejsze wydało się więc wcześniejsze dodanie do Project Zomboid funkcjonalnych NPC-ów niż dzikich zwierząt. Deweloper przyznał jednak, że implementacja bohaterów niezależnych nie będzie łatwym zadaniem i najprawdopodobniej zostanie rozłożona na kilka aktualizacji. Stwierdził też, że gracze będą musieli na nie jeszcze trochę poczekać.

Następnie twórcy zamierzają rozwinąć drzewko technologii oraz zaoferować więcej możliwości craftingu. W szczególności tyczyć się to ma endgame’u. Ta faza rozgrywki jest bowiem uboga w złożone i satysfakcjonujące aktywności w rodzaju budowy skomplikowanych maszyn bądź innych obiektów tego typu. Na razie deweloperzy nie wiedzą jednak, jak dokładnie będzie to wyglądać.

Obie aktualizacje zostaną udostępnione przed pełnoprawną premierą Project Zomboid. Fani powinni jednak uzbroić się w cierpliwość. Gra zespołu The Indie Stone jest bowiem projektem rozwijanym bardzo powoli. W końcu od jego debiutu we wczesnym dostępie minęła już ponad dekada.

Project Zomboid

Project Zomboid

PC
wczesny dostęp

Data wydania: 8 listopada 2013 Wczesny dostęp

Informacje o Grze
7.7

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

38

Przemysław Dygas

Autor: Przemysław Dygas

Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

The Riftbreaker z wysoką sprzedażą. Game Pass przyczynił się do sukcesu

Następny
The Riftbreaker z wysoką sprzedażą. Game Pass przyczynił się do sukcesu

Ghost of Tsushima rozszedł się w ponad 8 milionach sztuk

Poprzedni
Ghost of Tsushima rozszedł się w ponad 8 milionach sztuk

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl