Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 lipca 2019, 09:09

autor: Bartosz Świątek

Program partnerski Google Stadia bardzo popularny pośród deweloperów

W czasie tegorocznej konferencji Develop:Brighton Sam Corcoran – Technical Account Manager w firmie Google – poinformował, że do programu partnerskiego platformy streamingowej Stadia aplikowało już przeszło 4 tys. firm.

Stadia cieszy się sporym zainteresowaniem pośród deweloperów. - Program partnerski Google Stadia bardzo popularny pośród deweloperów - wiadomość - 2019-07-12
Stadia cieszy się sporym zainteresowaniem pośród deweloperów.

W SKRÓCIE:

  1. do programu partnerskiego Google Stadia aplikowało już ponad 4 tys. firm;
  2. wszystkie zgłoszenia są weryfikowane przez ludzi;
  3. Stadia Partners ma zapewniać wsparcie dostosowane do potrzeb danego tytułu;
  4. koncern kładzie nacisk na projekty, które wykorzystują możliwość grania na różnych urządzeniach.

Portal PCGamesInsider donosi, że do programu partnerskiego Google Stadia aplikowało już przeszło 4 tys. firm deweloperskich. Wszystkie zgłoszenia są przeglądane i oceniane przez pracowników koncernu – firma chce mieć pewność, że na jej platformę trafi zawartość o przyzwoitej jakości. Źródłem tej informacji jest wypowiedź Sama Corcorana – Technical Account Managera Google – w czasie tegorocznej konferencji Develop:Brighton (odbyła się w dniach 8-11 lipca w nadmorskim mieście Brighton, na południe od Londynu).

O dostęp do Stadii ubiegało się ponad 4000 firm, a każda z nich jest weryfikowana przez człowieka. Ktoś to czyta, więc zastanówcie się nad tą aplikacją – stwierdził Sam Corcoran.

Technical Account Manager poradził też, co najbardziej przyciąga uwagę Google – koncern chce, by deweloperzy tworzący gry na jego platformę brali pod uwagę fakt, że w ich tytuły będzie można grać w różnych warunkach i na wielu odmiennych urządzeniach.

To, co naprawdę bym polecił - i co zawsze jest dobrze odbierane - to pewna refleksja na temat dostępu, jaki zapewnia Stadia, który pozwala ludziom grać korzystając z różnych punktów dostępu co, miejmy nadzieję, pozwoli poszerzyć grono graczy, którzy mogą zaangażować się w Twój tytuł. Zastanów się, czy to oznacza coś szczególnego dla Twojej gry. Czy dostęp z dowolnego urządzenia ma wpływ na jej projekt? Jakie nowe możliwości się pojawiają dzięki tej łatwości dostępu? – stwierdził Sam Corcoran.

Głównym celem programu partnerskiego jest przyciągnięcie twórców gier do platformy. Ma on umożliwić Google oferowanie wsparcia dostosowanego do potrzeb danego tytułu.

Stadia Partners to najbardziej bezpośrednia szansa dla deweloperów. Jest to program, który pozwala Ci zaprezentować Google swoją grę, która jest w trakcie produkcji. Dzięki temu możemy stworzyć plan wsparcia, który będzie działał na korzyść Twojego tytuł i będzie pasował do reszty naszego portfolio. Zawsze szukamy nowych gier i pomysłów, więc absolutnie chcemy porozmawiać z każdym zainteresowanym – stwierdził Sam Corcoran.

Przypominamy, że Google Stadia zostało zapowiedziane w czasie tegorocznej konferencji GDC. Usługa wystartuje w listopadzie, ale początkowo nie będzie dostępna na polskim rynku.

  1. Google Stadia – strona oficjalna
  2. Stadia - streaming od Google to przyszłość gier?