Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 września 2022, 09:17

autor: Adrian Werner

Premiera The Last of Us Remake; zobacz, jak zmieniła się gra

Na rynku zadebiutował remake pierwszego The Last of Us. W sieci pojawiło się również wiele nowych materiałów wideo z projektu.

Doczekaliśmy się premiery The Last of Us: Part I, czyli remake’u pierwszej części przebojowego cyklu studia Naughty Dog.

  1. Gra zadebiutowała dzisiaj wyłącznie na PlayStation 5.
  2. W dalszych planach jest również wydanie na PC, ale obecnie nie wiadomo, kiedy trafi ono do sprzedaży.
  3. The Last of Us: Part I oferuje pełną polską wersję językową (czyli z dubbingiem).
  4. Gra jest droga – sugerowana cena standardowego wydania wynosi 339 złotych, choć wersję pudełkową można kupić trochę taniej (w czym pomoże Wam nasza przeglądarka cenowa).

Remake zbiera bardzo dobre recenzje, choć nie aż tak rewelacyjne, jak pierwowzór z PS3. Według serwisu Metacritic gra posiada średnią not na poziomie 89%. Produkcja mocno przypadła do gustu również naszemu redaktorowi, który wystawił jej ocenę 9.0/10.

Recenzenci chwalą przede wszystkim wykonanie. Grafika prezentuje się zachwycająco, a do tego dochodzi mocno ulepszona sztuczna inteligencja przeciwników oraz małe, ale cenne poprawki w rozgrywce. Krytykowana jest głównie wysoka cena.

  1. Recenzja The Last of Us: Part I – jedna z gier wszech czasów jest jeszcze lepsza
  2. Oficjalna strona studia Naughty Dog

Materiały wideo prezentujące zalety The Last of Us: Part I

Warto na koniec wspomnieć, że w ostatnich dniach firma Sony wypuściła szareg nowych materiałów wideo, prezentujących różne aspekty The Last of Us: Part I oraz to, jak zmieniły się one w porównaniu z pierwowzorem.

Ulepszenia systemu walki

Tworzenie stylu graficznego remake’a

Filmik pokazujący proces ulepszania gry w porównaniu z pierwozorem

Funkcje ułatwień dostępu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej