Postapokaliptyczny RTS science fiction dla fanów Command & Conquer wprowadza masę nowości, na które gracze Tempest Rising czekali od premiery
Inspirowana serią Command & Conquer strategia otrzymała kolejną aktualizację. Do Tempest Rising trafiła nowa zawartość, w tym usprawnienia sztucznej inteligencji.

Studio Slipgate Ironworks, odpowiedzialne za ciepło przyjętą (87% spośród ponad 7,6 tys. recenzji na Steamie jest pozytywnych), mocno inspirowaną założeniami serii Command & Conquer strategię, wypuściło kolejną dużą aktualizację do swojego najświeższego dzieła. Do Tempest Rising trafiły wyczekiwane przez graczy usprawnienia.
Nowinki w znacznym stopniu wpływają na rozgrywkę – dotyczą chociażby zachowań sztucznej inteligencji. Najważniejsze zmiany wyszczególniłam poniżej.
- Przebudowano 3 misje z kampanii dla pojedynczego gracza na nowe mapy w trybie multiplayer.
- Wprowadzono możliwość dostosowywania zachowań AI dla trybów Skirmish i Custom. Gracze mogą teraz wybrać jedną z 3 opcji zachowań przeciwników w potyczkach: domyślną, obronną lub agresywną.
- Do Tempest Rising zawitały dodatkowe ustawienia meczów niestandardowych (ang. Custom), mianowicie: ustawienie nietypowej prędkości gry dla wszystkich graczy, możliwość włączenia lub wyłączenia doktryn, opcje nieskończonej mocy, pieniędzy oraz inteligencji.
Deweloperzy wprowadzili również nowe funkcje bezpośrednio wpływające na wrażenia z rozgrywki, takie jak możliwość wybrania wszystkich jednostek tego samego typu w meczach czy opcja przełączania się pozwalająca pominąć jednostki niebiorące udziału w walce przy wyborze dużej armii.
Ponadto oddziały tego samego typu będą teraz grupowane w numerowanych polach interfejsu użytkownika. Oprócz tego fani Tempest Rising mogą wybrać w menu ustawień gry wysokie zróżnicowanie graficzne produkcji.
Na razie nie wiemy, kiedy ukaże się kolejna aktualizacja do tytułu i co będzie usprawniać. Studio Slipgate Ironworks cały czas zwraca uwagę na informacje zwrotne fanów, w tym przesyłane raporty o błędach.