Popularność Solo Leveling jest tak duża, że twórcy planują „nieskończoną” liczbę spin-offów
Solo Leveling nie zatrzymuje się. Sukces serii jest tak duży, że są plany dalszego rozwijania jej i wzbogacania o kolejne produkcje.

Solo Leveling prędko zaczęło zyskiwać na popularności, która znacząco wzrosła po premierze anime, dzięki czemu pozycja tego tytułu jako jednej z najbardziej lubianych serii z Korei Południowej została umocniona. Obecnie jest emitowany drugi sezon Solo Leveling, a poza tym w sierpniu 2024 roku zadebiutował pierwszy spin-off serii, Solo Leveling: Ragnarok.
Zatem seria Solo Leveling rozwija się i najwyraźniej nie zanosi się na to, aby miała się zatrzymać. Kakao Entertainment, firma stojąca za tą marką, ogłosiła, że „z niecierpliwością czekają na nieskończoną ekspansję w przyszłości”, co oznacza kolejne spin-offy i kto wie, może również nowe ekranizacje w formie anime? I live-action, o których już się rozmawia.
Solo Leveling stało się reprezentatywnym IP dla K-contentu w Korei i za granicą, a także dla Kakao Entertainment. Będziemy nadal inwestować w markę Solo Leveling, aby wspólnie tworzyć rekordową historię. Z niecierpliwością czekają na nieskończoną ekspansję w przyszłości, podczas gdy [obecnie] oryginalny świat po głównej serii jest kontynuowany przez Ragnarok.
Solo Leveling ma ogromny potencjał na rozwój, w świecie wykreowanym przez Chugong łatwo będzie przenieść uwagę na innych bohaterów, co udowodnił już dobrze przyjęty Ragnarok, który jest kontynuacją głównej historii i przybliża losy syna Jingwoo, Sung Suho. Spin-off to świeże podejście do uniwersum, które rozbudowuje nie tylko ujawniając nowe sekrety tego świata, ale też wprowadzający nowych, interesujących bohaterów. Udowadnia, że możliwości na rozwijanie tej serii są duże.
Twórcy z entuzjazmem podchodzą do przyszłości Solo Leveling, wierząc w potencjał tytułu, który pomógł w szerszym wypromowaniu webtoonów, czyli koreańskich manhw publikowanych online. I kolejne sukcesy obecnie emitowanych i publikowanych produkcji są dowodem na to, że popularność Solo Leveling nie maleje. Kakao Entertainment pochwaliło się tym, że drugi sezon anime Solo Leveling bije rekordy popularności na Prime Video w Japonii, na Netfliksie w 11 krajach, a także na Crunchyrollu, gdzie premierowy odcinek pobił pierwszy epizod pierwszego sezonu. Nie gorzej radzi sobie Solo Leveling: Ragnarok, które zajmuje wysokie pozycje pod względem miesięcznych wyświetleń, jak donosi Kakao Entertainment.
Więcej:25 letni rekord filmowy pobity. Demon Slayer jest nie do zatrzymania
- Manga i anime