Dzisiaj po południu ukaże się patch z polską wersją językową gry Disco Elysium: The Final Cut, czyli jednego z najlepszych RPG-ów ostatnich lat.
Patch zadebiutował na rynku. Z okazji premiery polskiej wersji językowej wypuszczono zwiastun pokazujący ją w akcji.
Patch zadebiutował już na GOG.com. Na pozostałych platformach i serwisach ukaże się dzisiaj o godzinie 14:00 czasu polskiego.

Nadszedł wreszcie dzień, na który czekało wielu rodzimych graczy. Disco Elysium: The Final Cut otrzyma dzisiaj patch wprowadzający polską wersję językową. Niestety nie znamy dokładnej godziny debiutu aktualizacji.
Lokalizacja zadebiutuje na PC i konsolach, za wyjątkiem Nintendo Switch, którego użytkownicy poczekają na polską wersję językową do przyszłego roku. Ponadto dzisiaj na rodzimym rynku ukazały się pudełkowe wydania edycji konsolowych na Xboksa One i PlayStation 4.
Zainteresowanym polską wersją Disco Elysium polecamy artykuł z naszymi wrażeniami z tej lokalizacji.
W przypadku tej gry polska lokalizacja była bardzo wyczekiwana. Disco Elysium: The Final Cut posiada bardzo rozbudowany scenariusz, a dialogi oraz opisy często nie są napisane prostym językiem. Dlatego dzisiejsza premiera powinna ucieszyć wiele osób.
Jak duże było zapotrzebowanie na polską wersję najlepiej oddaje fakt, że w zeszłym roku język polski zajął trzecie miejsce w ankiecie dotyczącej kolejnych lokalizacji (za tureckim oraz arabskim). Na polskie tłumaczenie Disco Elysium oddano 25 tysięcy głosów.
Przypomnijmy, że gra zadebiutowała na PC w październiku 2019 roku. 30 marca 2021 r. ukazała się na PlayStation 4 oraz PS5 w rozszerzonej i ulepszonej wersji The Final Cut. Jej zawartość została udostępniona graczom pecetowym za darmo w formie aktualizacji. Rozszerzone wydanie trafiło dwa miesiące temu na konsole Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
66

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.