Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 kwietnia 2012, 12:15

autor: Sarge

Police Warfare - zbiórka na sieciową strzelaninę inspirowaną grą Battlefield 3 zamknięta na Kickstarterze

W serwisie Kickstarter anulowano zbiórkę pieniędzy potrzebnych na stworzenie Police Warfare. Miała to być sieciowa strzelanina inspirowana grą Battlefield 3, która jednak nie miała największej popularności wśród użytkowników Kickstartera.

Studio Elastic Games anulowało zbiórkę pieniędzy na produkcję sieciowej strzelaniny Police Warfare za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Niekoniecznie musi to się jednak wiązać z całkowitym skasowaniem projektu.

„Bardzo dziękujemy za niewiarygodny odzew w sprawie gry. Zamykamy konto na Kickstarterze, ale to wcale nie oznacza końca Police Warfare. Więcej szczegółów wkrótce” – tą krótką wiadomość twórcy pozostawili na koncie Police Warfare w serwisie Kickstarter. Zabrakło więc jakichkolwiek detali na temat przyczyn anulowania zbiórki, a ewentualne informacje o przyszłości projektu zostaną ujawnione w przyszłości.

Police Warfare - zbiórka na sieciową strzelaninę inspirowaną grą Battlefield 3 zamknięta na Kickstarterze - ilustracja #1

Być może jednym z powodów zrezygnowania z kontynuowania akcji było słabe zainteresowanie produkcją. Do momentu zamknięcia zbiórki udało się zebrać ok. 25 tysięcy dolarów, podczas gdy twórcy potrzebowali 325 tysięcy dolarów. Wpłaty dokonały 784 osoby, kiedy np. w przypadku nowej przygodówki studia Double Fine znalazło się ponad 87 tysięcy chętnych. Trudno było oczekiwać, że zespołowi Elastic Games uda się zebrać potrzebną sumę.

Police Warfare w zamierzeniach miało być sieciową strzelaniną pozwalającą na równoczesną zabawę maksymalnie 32 graczom podzielonym na policjantów SWAT i złodziei. Twórcy nie ukrywali swoich inspiracji grą Battlefield 3, a duże nadzieje w stosunku do projektu mógł dawać fakt, że w jego tworzenie zaangażowani mieli być byli pracownicy takich firm jak Ubisoft, Epic Games, Electronic Arts, czy Crytek.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.