Przez 18 lat firma Ubisoft nie pofatygowała się naprawić pecetowej wersji Prince of Persia: The Two Thrones. Teraz wyręczył ją w tym uparty fan.
Mod naprawiający Prince of Persia: The Two Thrones spotkał się z tak ciepłym przyjęciem, że gracze zaczeli prosić autora o opracowanie analogicznego projektu dla Prince of Persia: Warrior Within. Autor przychylił się do tej prośby:
Modyfikacja oferuje wiele ulepszeń:
Przed laty Ubisoft miało paskudny zwyczaj traktowania pecetów po macoszemu, jeśli chodzi o Księcia Persji. Najbardziej niesławnym tego przykładem jest niewydanie na PC dodatku Epilogue, zawierającego zakończenie historii Prince of Persia. Na zmianę tego nie mamy już co liczyć, ale za to dzięki upartemu fanowi do przeszłości odeszła właśnie inna skaza na pecetowej historii serii w postaci skopanej konwersji Prince of Persia: The Two Thrones.
Przez prawie 18 lat, jakie minęły od premiery tej gry, Ubisoft nie pokusił się o naprawienie problemów wydania PC. Dawid Freeman, fan gry, postanowił, że zrobi to sam, a efektem jego prac jest projekt o nazwie The Unofficial Patch.
![Po 18 latach Prince of Persia: The Two Thrones na PC zostało naprawione przez fana [Aktualizacja: wersja dla PoP: Warrior Within] - ilustracja #1](/Galeria/Html/Wiadomosci/1624164343.jpg)
Aby The Unofficial Patch mógł pełnić rolę kompletnej fanowskiej aktualizacji naprawiającej wszystkie problemy gry, autor dorzucił do projektu także modyfikacje innych twórców. Dzięki temu zyskujemy:
Autor poprawił co tylko mógł. Niektórych rzeczy nie był w stanie zmienić bez dostępu do kodu źródłowego, ale ogólnie The Unofficial Patch stanowi pozycję obowiązkową dla osób, które dzisiaj chcą zagrać w Prince of Persia: The Two Thrones.
W przyszłości twórca rozważa opracowanie lepszych tekstur, choć w tym wypadku ma problemy techniczną realizacją tego pomysłu i szuka osoby, która pomoże przepakować pliki gry pod tym kątem.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
19

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.