Plotki o kontynuacji Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

W sieci pojawiły się plotki, według których trwają już prace nad kontynuacją Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier. Ich źródłem jest ukraiński oddział Ubisoftu, czyli zespół, który odpowiedzialny był za konwersję gry na pecety.

Adrian Werner

Według plotek gra Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier doczeka się kontynuacji. - Plotki o kontynuacji Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier  - wiadomość - 2012-12-21
Według plotek gra Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier doczeka się kontynuacji.

Wydana w tym roku gra Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier nie okazała się może wielkim przebojem, ale zgromadziła solidne recenzje i firma Ubisoft nie kryje zadowolenia z wyników sprzedaży. Nikogo nie powinny zatem zaskoczyć najnowsze plotki, według których trwają już prace nad kontynuacją.

Źródłem spekulacji jest zdjęcie zrobione podczas zebrania w Ubisoft Kiev, czyli studiu odpowiedzialnym za pecetową wersję Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier. Na fotografii widać slajd chwalący wysiłki całej ekipy oraz informujący, że zespół zajmujący się projektem GFRS: Next chce kontynuować współpracę z ukraińskim oddziałem.

Fotografia będąca źródłem najnowszej plotki

Oczywiście Ghost Recon Future Soldier: Next to bez wątpienia nazwa kodowa i ostateczny tytuł będzie inny. Ważne jest to, że według slajdu gra znajduje się w produkcji. Wynika z niego również, że projekt powstaje głównie z myślą o konsolach, a zadanie stworzenia wersji pecetowej zostanie ponownie przekazane kijowskiemu oddziałowi wydawcy. Oczywiście trzeba mieć świadomość tego, że jeśli Ubisoft naprawdę zajmuje się kontynuacją, to prace nad nią trwają dopiero od kilku miesięcy. Tym samym nie powinniśmy spodziewać się szybkiego ujawnienia projektu, a premiera nie nastąpi raczej wcześniej niż w 2014 roku.

Warto jeszcze zwrócić uwagę na wspomniane na slajdzie trudne warunki produkcji wersji pecetowej. Nie podano konkretów, ale burzliwe losy tego wydania nie są tajemnicą dla nikogo, kto śledził losy gry. Początkowo Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier miało trafić na komputery w tym samym czasie co edycje konsolowe. Pod koniec zeszłego roku Ubisoft poinformowało o porzuceniu planów wydania gry na PC. Kilka miesięcy później firma zmieniła jednak zdanie. Ostatecznie wersja pecetowa trafiła do sprzedaży miesiąc po premierze na konsolach. Można domyślać się, że studio w Kijowie nie miało zbyt dużo czasu na ukończenie konwersji i to zapewne jest powodem niedociągnięć technologicznych, za które krytykowane było komputerowe Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier. Pozostaje mieć nadzieję, że w przypadku kontynuacji będzie lepiej.

Plotki o kontynuacji Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier  - ilustracja #3 Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier zaoferowało doznania mocno odmienne od poprzednich osłon. Autorzy ostatecznie porzucili taktyczne korzenie serii i postawili na dynamiczną akcję, którą dodatkowo uatrakcyjniała obecność wielu futurystycznych gadżetów, w tym kamuflaży termo-optycznych.

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 22 maja 2012

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

8.0

Gracze

7.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-12-21
12:59

piotreksik23 Konsul

Nie mam nic przeciwko wydawaniu gier na PC z opóźnieniem względem konsol. Żyjemy w nie do końca wesołych czasach dla gier, gdzie warunki dyktuje platforma bardziej skupiona na akcji i łubu-dubu (choć sa piękne wyjątki), czasach, w których niestety trzeba cieszyć się, że w ogóle jakaś gra wychodzi na PC. Fajnie, że są plany wydania, że wydawca nie zapomina o tej najlepszej platformie.

Kwestie opóxnienia? Chęć kupna gry w dniu premiery, albo w I tygodniu mogą byc oznaką zachłanności. Nigdy tego nie zrozumiem. Nie lepiej poczekać, kupić za 2-3 miesiące, często z wydanymi już DLC i spatchowaną wersją. Ale żyjemy w rozpedzonym świecie, gdzie masom społecznym brakuje cierpliwości.

Komentarz: piotreksik23

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl