Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Sony Computer Entertainment Polska Press Release 3 kwietnia 2012, 17:39

PlayStation przedłuża sponsorowanie Ligi Mistrzów UEFA

Przedłużając umowę PlayStation kontynuuje swój piętnastoletni związek z najbardziej prestiżowymi rozgrywkami klubowymi w Europie.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) ogłosiło przedłużenie umowy sponsorskiej z UEFA na sezony Ligi Mistrzów od roku 2012 do 2015 oraz na Superpuchar UEFA w sezonach 2012, 2013 i 2014.

Przedłużając umowę PlayStation kontynuuje swój piętnastoletni związek z najbardziej prestiżowymi rozgrywkami klubowymi w Europie. Tym samym PlayStation dołącza do firm Heineken, UniCredit, Ford, MasterCard oraz Adidas jako partner w sezonach 2012-2015.

Oto, co na temat przedłużenia umowy powiedział David Taylor, prezes UEFA Events SA:

"Bardzo się cieszymy z przedłużenia naszego wieloletniego partnerstwa z PlayStation, legendarną marką, która jest sponsorem najbardziej prestiżowych rozgrywek UEFA od roku 1997. Sponsoring Ligi Mistrzów UEFA to niepowtarzalna okazja do wypromowania marek i doskonała możliwość dotarcia do grupy docelowej przez naszych partnerów.

Nick Caplin, dyrektor działu komunikacji w SCEE stwierdził:

"Jesteśmy dumni z możliwości kontynuowania współpracy z UEFA. Liga Mistrzów UEFA jest ceniona przez użytkowników PlayStation 3, a teraz - prócz kontynuowania promocji tej marki - w tym prestiżowym turnieju sportowym będziemy promować także PlayStation Vita.

Piłka nożna na najwyższym poziomie to doskonała okazja, by dotrzeć do grupy docelowej użytkowników PlayStation zarówno w Europie, jak i na całym świecie. Niniejsza umowa umacnia współpracę pomiędzy największymi markami sportowymi i rozrywkowymi w Europie."

Od roku 2012 Sony Group skupi się na sponsorowaniu Ligi Mistrzów UEFA tylko i wyłącznie w związku z marką PlayStation. Po sześcioletniej współpracy Sony Europe przestanie promować markę Sony i skupi się na tworzeniu innych aktywności rozrywkowych w ramach Sony Group.