Phil Spencer przyznał, że prędzej czy później cena Game Passa znów zostanie podniesiona. Odniósł się również do kwestii potencjalnych exclusive’ów tej usługi.
Podczas targów Tokyo Game Show szef działu Xbox, Phil Spencer, udzielił ciekawego wywiadu odnośnie do przyszłości abonamentowej usługi Game Pass.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
Przypomnijmy, że usługa Game Pass zadebiutowała w 2017 roku na Xboksie One i PC. Wtedy cena wynosiła 40 zł, ale aby grać przez sieć na konsoli trzeba było dokupić dodatkowo za 29 zł subskrypcję Xbox Live Gold. Dwa lata później Microsoft uruchomił Xbox Game Pass Ultimate, które za 54,99 zł miesięcznie połączyło obie te usługi, dorzucając do tego także opcję grania w chmurze. Równolegle wystartował także PC Game Pass, który w wersji beta kosztował zaledwie 18,99 zł za miesiąc – po zakończeniu testów cenę podniesiono do 39,99 zł
Te kwoty przez kilka lat nie ulegały zmianie. Podwyżka cen nastąpiła dopiero dwa miesiące temu. Najmocniej podrożał wariant Ultimate usługi. Zmiany nie dotknęły za to pecetowego wariantu.
Cena / Wariant usługi | Cena po uruchomieniu usługi | Cena po podwyżce |
Xbox Game Pass | 40 zł (2017–2023) | 42,99 zł (2023 – obecnie) |
PC Game Pass | 18,99 zł (beta-testy w latach 2019–2020) | 39,99 zł (2020 – obecnie) |
Xbox Game Pass Ultimate | 54,99 zł (2019–2023) | 62,99 zł (2023 – obecnie) |
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Więcej:Microsoft zdaje sobie sprawę z problemów AI i wprowadza funkcję mającą chronić przed zagrożeniami
4

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.