Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 maja 2022, 08:53

autor: Adrian Werner

People Can Fly o swoich 5 niezapowiedzianych grach

Polskie studio People Can Fly zaktualizowało informacje o swoich nadchodzących projektach i podzieliło się wynikami finansowymi.

Znane z Outriders polskie studio People Can Fly wypuściło nowy raport finansowy. Najciekawszą jego częścią jest sekcja ze zaktualizowanymi informacjami o wszystkich projektach, nad którymi pracuje ten zespół.

Nadchodzące projekty People Can Fly

Poza dalszym rozwojem Outriders, obejmującym m.in. nachodzący dodatek Worldslayer, People Can Fly ma w planach pięć nowych projektów.

Gemini

Wysokobudżetowa gra finansowana przez firmę Square Enix, która będzie właścicielem praw do marki. Premiera ma nastąpić w 2024 roku.

Dagger

Ten projekt zostanie wydany przez Take-Two Interactive. To wysokobudżetowe RPG akcji, które ma być skierowane do szerokiej publiczności.

Koszty produkcji wyniosą 40-60 mln euro. Premiera planowana jest na 2024 rok.

Bifrost

Ta gra nie ma zaplanowanej daty premiery. Jest to produkcja, która jest finansowana przez samo People Can Fly i studio będzie również jej wydawcą.

Victoria

Projekt na wczesnym etapie koncepcyjnym.

RED

Kolejna gra na wczesnym etapie koncepcyjnym.

Strategia rozwoju People Can Fly

Firma chce pozostać niezależna. Zamierza postawić na rozwój w segmencie AAA, współpracując z wieloma wydawcami, ale również chce inwestować w projekty, które wyda samodzielnie.

Ambicją People Can Fly jest zostanie jednym z czołowych deweloperów na świecie w kategorii wysokobudżetowych gier akcji. W planach jest również dalsze korzystanie z silnika Unreal.

Ostatnimi czasy mocno zwiększyło się zatrudnienie w firmie – obecnie w różnych oddziałach studia pracuje 495 osób, podczas gdy rok temu zatrudnionych było 281 pracowników.

  1. Kolejny looter-shooter i znowu to samo? Nie zgadzam się (Outriders)

Wyniki finansowe People Can Fly

Na koniec warto wspomnieć o wynikach finansowych firmy za rok rozliczeniowy 2021.

  1. Przychody wyniosły 180,3 mln złotych (rok wcześniej było to 103,8 mln zł).
  2. Zysk netto wyniósł 61,4 mln zł (w 2020 r. było to 24,6 mln).

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej