Śmiech przez łzy; inwazja memów po nieudanej premierze Overwatcha 2

Niekończąca się kolejka i niedziałający serwer. Z tym gracze musieli się mierzyć w dzień premiery Overwatcha 2. Nowa produkcja Blizzarda została natychmiast wyśmiana w memach.

cooldown.pl

Aleksandra Nowak

Komentarze
Śmiech przez łzy; inwazja memów po nieudanej premierze Overwatcha 2, źródło grafiki: YouTube / PlayOverwatch.
Śmiech przez łzy; inwazja memów po nieudanej premierze Overwatcha 2 Źródło: YouTube / PlayOverwatch.

4 października w końcu mogliśmy zagrać w długo zapowiadanego Overwatcha 2. Szybko okazało się jednak, że nie każdy będzie miał tę szansę. Dla wielu osób wyskakujące błędy oraz niekończąca się kolejka były jedynym, co dało się zobaczyć w nowej grze Blizzard Entertainment.

Społeczność na Reddicie nie dała się jednak pochłonąć rozpaczy, wykorzystując najlepszy sposób radzenia sobie z trudnymi sytuacjami znany w Internecie, czyli tworzenie memów.

Najbardziej dostało się serwerom Overwatcha 2, które ewidentnie nie potrafiły dać sobie rady z ilością graczy, którzy chcieli cieszyć się produkcją tuż po premierze.

Śmiech przez łzy; inwazja memów po nieudanej premierze Overwatcha 2 - ilustracja #1
Źródło: Reddit / Tight_Glass7723

Następnym irytującym problemem była nieskończona, resetująca się co chwilę kolejka, która nie pozwalała nikomu spróbować sił w grze.

Śmiech przez łzy; inwazja memów po nieudanej premierze Overwatcha 2 - ilustracja #2
Źródło: Reddit / Bert022

Autor kolejnego mema pochwalił się natomiast pomysłem, żeby mama dołączyła do kolejki w grze na jego komputerze. W ten sposób na pewno uda się mu zagrać, kiedy wróci z pracy.

Śmiech przez łzy; inwazja memów po nieudanej premierze Overwatcha 2 - ilustracja #3
Źródło: Reddit / Photobonobo

Mimo irytacji związanej z premierą gry, wielu graczy zdawało się rozumieć z czym muszą zmagać się w takim momencie pracownicy Blizzard Entertainment. Oczywiście o tym też powstał mem.

Śmiech przez łzy; inwazja memów po nieudanej premierze Overwatcha 2 - ilustracja #4
Źródło: Reddit / Commercial_Nature_35

Głos zabrało również wielu użytkowników, którzy spotkali się już z tworzeniem gier komputerowych. Starali się przynajmniej po części usprawiedliwić ludzi odpowiedzialnych za niedziałające serwery.

Z perspektywy projektowania gry to praktycznie niemożliwe, żeby stworzyć system, który potrafi wytrzymać ponad milion nowych połączeń, kiedy wcześniej było ich zero.

– TheTacoWombat

Jako deweloper wiem, że pewnie w tym momencie jest wielu płaczących i pracujących nadgodziny pracowników, którzy starają się to naprawić. Współczuję im i nawet nie jestem zdenerwowany.

– HrottiHrottalegi

Na szczęście, coraz większej ilości graczy udaje się już uruchomić grę i dołączyć do rozgrywki. Na długo zapamiętają jednak wpadkę Blizzarda.

2

Aleksandra Nowak

Autor: Aleksandra Nowak

Studentka dziennikarstwa. Jej przygoda z grami zaczęła się jeszcze w podstawówce, kiedy na YouTube pierwszy raz zobaczyła Minecrafta. Od tego momentu poświęcała mu nieprzyzwoicie dużo czasu. W 2015 roku zastąpiło go jednak CSGO, które otworzyło przed nią świat e-sportu. Odtąd profesjonalne rozgrywki stały się jej największą pasją. Wolny czas spędza głównie z grami RPG oraz gitarą, która pozwala jej manifestować swoją miłość do muzyki.

Wiedźmiński Projekt Sirius może mieć proceduralnie generowany świat

Następny
Wiedźmiński Projekt Sirius może mieć proceduralnie generowany świat

Polskie Manor Lords i RPG akcji Undecember królują na Festiwalu Steam

Poprzedni
Polskie Manor Lords i RPG akcji Undecember królują na Festiwalu Steam

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl