Niekończąca się kolejka i niedziałający serwer. Z tym gracze musieli się mierzyć w dzień premiery Overwatcha 2. Nowa produkcja Blizzarda została natychmiast wyśmiana w memach.
4 października w końcu mogliśmy zagrać w długo zapowiadanego Overwatcha 2. Szybko okazało się jednak, że nie każdy będzie miał tę szansę. Dla wielu osób wyskakujące błędy oraz niekończąca się kolejka były jedynym, co dało się zobaczyć w nowej grze Blizzard Entertainment.
Społeczność na Reddicie nie dała się jednak pochłonąć rozpaczy, wykorzystując najlepszy sposób radzenia sobie z trudnymi sytuacjami znany w Internecie, czyli tworzenie memów.
Najbardziej dostało się serwerom Overwatcha 2, które ewidentnie nie potrafiły dać sobie rady z ilością graczy, którzy chcieli cieszyć się produkcją tuż po premierze.

Następnym irytującym problemem była nieskończona, resetująca się co chwilę kolejka, która nie pozwalała nikomu spróbować sił w grze.

Autor kolejnego mema pochwalił się natomiast pomysłem, żeby mama dołączyła do kolejki w grze na jego komputerze. W ten sposób na pewno uda się mu zagrać, kiedy wróci z pracy.

Mimo irytacji związanej z premierą gry, wielu graczy zdawało się rozumieć z czym muszą zmagać się w takim momencie pracownicy Blizzard Entertainment. Oczywiście o tym też powstał mem.

Głos zabrało również wielu użytkowników, którzy spotkali się już z tworzeniem gier komputerowych. Starali się przynajmniej po części usprawiedliwić ludzi odpowiedzialnych za niedziałające serwery.
Z perspektywy projektowania gry to praktycznie niemożliwe, żeby stworzyć system, który potrafi wytrzymać ponad milion nowych połączeń, kiedy wcześniej było ich zero.
– TheTacoWombat
Jako deweloper wiem, że pewnie w tym momencie jest wielu płaczących i pracujących nadgodziny pracowników, którzy starają się to naprawić. Współczuję im i nawet nie jestem zdenerwowany.
– HrottiHrottalegi
Na szczęście, coraz większej ilości graczy udaje się już uruchomić grę i dołączyć do rozgrywki. Na długo zapamiętają jednak wpadkę Blizzarda.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
2

Autor: Aleksandra Nowak
Studentka dziennikarstwa. Jej przygoda z grami zaczęła się jeszcze w podstawówce, kiedy na YouTube pierwszy raz zobaczyła Minecrafta. Od tego momentu poświęcała mu nieprzyzwoicie dużo czasu. W 2015 roku zastąpiło go jednak CSGO, które otworzyło przed nią świat e-sportu. Odtąd profesjonalne rozgrywki stały się jej największą pasją. Wolny czas spędza głównie z grami RPG oraz gitarą, która pozwala jej manifestować swoją miłość do muzyki.