Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lipca 2020, 09:25

autor: Adrian Werner

Outriders – nowy gameplay, długość gry oraz świeże informacje

Wczoraj odbyła się druga transmisja poświęcona Outriders, czyli strzelance rodzimego studia People Can Fly. Zobaczyliśmy nowy gameplay oraz poznaliśmy świeże konkrety odnośnie struktury rozgrywki, długości gry czy klasy piromanty.

Aktualizacja:

Zgodnie z zapowiedziami, wczoraj wieczorem odbyła się transmisja o grze Outriders (jej zapis znajdziecie powyżej), podczas której ujawniono sporo świeżych konkretów odnośnie strzelanki polskiego studia People Can Fly. Stream podzielony był na kilka etapów, które potem udostępniono również jako samodzielne filmiki.

Struktura świata i rodzaje misji

Świat gry podzielony będzie na zasiedlone postaciami niezależnymi huby (głównie osady kolonizatorów), które otoczone będą przez bitewne areny oraz obszary pozwalające na swobodną eksplorację. W hubach postacie schowają broń, skorzystają z usług handlarzy oraz porozmawiają z mieszkańcami, Tutaj również podejmiemy się zleceń. Te miejsca mają zmieniać się wraz z rozwojem fabuły, oferując nowe przygody i wydarzenia. Ponadto postacie niezależne będą reagowały na nasze osiągnięcia.

Poza murami miast skorzystamy z potężnej ciężarówki, którą będzie można w dużym stopniu modyfikować. Pełnić ma ona rolę wędrownej wioski, oferując dostęp do opcji typowych dla hubów (np. handlarzy).

Outsiders zaoferuje główny wątek fabularny oraz liczne misje poboczne. Te drugie będą skalowały się do poziomu naszego bohatera, zarówno pod względem trudności, jak i nagród. Dzięki temu wczesne wyzwania nie staną się bezużyteczne i warto będzie do nich powracać w późniejszych etapach rozwoju.

Zadania poboczne nie będą krótkimi zleceniami, toczącymi się na tych samych terenach co główna fabuła. Zamiast tego mają to być dłuższe przygody osadzone w nowych lokacjach. Jako przykład pokazano misję, w której bohater przeszukiwał górę, próbując odkryć, co stało się z zaginionymi żołnierzami.

Długość gry

Podczas transmisji omówiono również, ile czasu poświęcimy na ukończenie Outriders. Twórcy zdradzili, że przejście gry jedną postacią powinno zająć ok. 25-30 godzin. Czas ten będzie można wydłużyć dwu- lub trzykrotnie, jeśli zechcemy stuprocentowo wykonać wszystkie wyzwania i misje poboczne.

W Outriders nie pojawią się potyczki PvP. Gra zaoferuje jednak tzw. endgame, pozwalający kontynuować zabawę po zakończeniu kampanii, w ramach którego będziemy odblokowywali kolejne poziomy trudności dla całego świata, zwiększające siłę napotykanych wrogów.

Klasa Piromanty

Podczas transmisji ujawniono również Piromantę, czyli jedną z klas dostępnych w grze. Zgodnie z nazwą, pozwoli ona na manipulowanie płomieniami oraz energią wulkanów. Postacie tego typu będą specjalizowały się w walce na średnie dystanse z dużymi grupami wrogów dzięki dostępowi do szeregu ataków obszarowych.

Muzyka

Stream zawierał również fragment poświęcony muzyce w grze. Skomponuje ją Inon Zur, mający na koncie soundtracki do takich produkcji, jak Crysis, Fallout 4 czy Dragon Age: Początek.

Poprzednia wiadomość:

Dzisiaj odbędzie się druga transmisja o grze, czyli strzelance z elementami RPG, nad którą pracuje polskie studio People Can Fly. Wydarzenie jest częścią zapowiedzianej w maju inicjatywy, w ramach której autorzy obiecali regularne streamy, ujawniające kolejne materiały oraz informacje na temat projektu

Transmisja ruszy dziś o 18:00 czasu polskiego. Pokaz zatytułowany został Poza granice. Podczas niego zobaczymy nowe lokacje oraz poznamy szczegóły klasy piromanty i dodatkowe konkrety dotyczące mechaniki.

Przypomnijmy, że Outriders zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X oraz PlayStation 5. Premiera nastąpi pod koniec tego roku.

  1. Oficjalna strona
  2. Grałem w Outriders – im było trudniej, tym lepiej się bawiłem

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej